Vraag

HLN app werkt niet meer

  • 16 October 2023
  • 20 reacties
  • 629 Bekeken

Sedert een aantal maanden kan ik de digitale krant niet meer lezen via de HLN-app.

Ik heb reeds een mail gestuurd naar HLN, maar krijg geen antwoord.

Graag terug activering hiervoor, aangezien dit in mijn pack zit.


20 reacties

Kan dit bekeken worden aub?

Heb vandaag naar Proximus gebeld, maar daar kunnen ze mij ook niet helpen

Reputatie 7
Badge +4

@69katifel Ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons staat alles goed. Ik heb dit doorgestuurd naar HLN voor verder nazicht. 

Oplossing aub.

Reputatie 7
Badge +3

@69katifel 

Tot op heden hebben we nog geen antwoord gekregen van dpg media.

Ik heb een herinnering gestuurd.

 

Geert

Ik kreeg zojuist antwoord van HLN dat Proximus opdracht heeft gegeven om mijn digitaal abonnement stop te zetten.(??!!)

Maanden dus niet gekregen waar ik recht op had en voor betaal.

Proximus moet nu de rechthebbende status opnieuw vrijgeven.

Gelieve dit te doen en mij ook mijn GIDcode te geven.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@69katifel Ik heb dit opnieuw geëscaleerd bij HLN. Onze excuses voor het ongemak. 

Er is een onderzoek bezig bij ons en HLN naar de oorzaken en om zulke problemen te voorkomen. 

Wanneer komt er eindelijk een oplossing? 

Reputatie 7
Badge +3

@69katifel 

we wachten momenteel op feedback van dpg media.

 

Geert

Ik kreeg opnieuw een mail van HL N met te volgen stappen, maar lukt nog steeds niet. Graag GID-code meedelen aub.

Reputatie 7
Badge +4

@69katifel Ik heb je GID toegevoegd in je profiel (klikken op je naam). Het is jammer genoeg nog niet in orde voor je. Zoals hierboven al vermeld is dit in onderzoek bij Proximus en HLN, maar jammer genoeg is er nog geen oplossing. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. 

Ondertussen weer 17 dagen verder. Komt er nog schot in deze zaak aub?

Daarenboven heb ik nu opgemerkt dat mijn TV replay ook niet meer werkt.

Kan dit ook nagekeken worden aub?

Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +4

@69katifel Ik heb je TV Replay opnieuw geactiveerd. Dit zou normaalgezien terug moeten werken. 

Wat betreft je E-press heb ik dit nog eens opnieuw geëscaleerd. Mijn excuses dat dit voor u zo lang aansleept. 

Reputatie 7
Badge +4

@69katifel HLN laat weteen dat ze enkel een betalend abonnement terugvinden voor uw e-mailadres en vragen dat je hen zelf telefonisch contacteert. 

 

Man man man...

Reputatie 7
Badge +4

@69katifel Sorry dat we het niet sneller en makkelijker in orde krijgen voor je. Hopelijk komt het zo toch snel in orde. 

Bij HLN geraak ik niet binnen. Dus terug naar af.

En volgens dit forum ben ik niet de enige met dit probleem.

Ik heb hetzelfde probleem. Toegang tot Hln lukt niet. Kunnen jullie dit ook voor mij in orde brengen aub?

Alvast bedankt

Zonet weer 130 euro van mijn rekening gegaan.

Los aub het probleem met HLN op!! Ik betaal genoeg.

Reputatie 7
Badge +4

@69katifel Ik heb opnieuw contact opgenomen met HLN hiervoor. Mijn excuses voor het ongemak. 

Reputatie 7
Badge +4

@Yves Luypaert Voor u zou dit ondertussen in orde moeten zijn. 

Reageer