Skip to main content
Vraag

HLN - Access denied. Alweer!

• May 5, 2026
  • 3 reacties
  • 14 Bekeken

Mutlie

Even mijn vorig topic in herinnering brengen. 

Een gelijkaardig topic:

De krant lezen in privé modus was toen (mijn vorig topic) nog een oplossing.Trouwens, het werkte snel weer. Alleen, sinds heb ik het een paar keer terug voorgehad en dacht dan iedere keer: seffens nog eens proberen. En inderdaad, dan lukte het weer.

Vandaag was het voor de zoveelste keer van datte. Privé navigatie werkte dit maal ook niet.
Alles idem in Firefox, Edge en Chrome.
Gelukkig was het na een paar minuten alweer vanzelf in orde. 

De optie om de internetbox te resetten heb ik niet toegepast. Daarbij, wat zou dit bijbrengen? Een onjuiste “oplossing”  aangezien het na een paar minuten toch vanzelf opgelost (alweer) was. 

Nu vraag ik me wel af wat de oorzaak kan zijn? 

3 reacties

Martin
  • May 5, 2026

Ter info: Ik herinner het mij niet zo goed meer, maar is het niet zo dat dit bij het laatste nieuws maar voor een bepaalde duur actief staat en de check automatisch met PX weer uitgevoerd wordt en het mss daarmee is dat het tijdelijk niet meer lukt!

Mutlie
  • Auteur
  • May 5, 2026

Ben je niet aan het verwarren met de GID code? (die toegang geeft tot het kranten abonnement)
Dat heb ik eens voorgehad en eer dat geregeld was duurde wel even. Ik meen dat hier topics over zijn waar het een paar dagen duurde. Bij mij was het toen relatief snel geregeld dankzij een moderator 👍 

Ik zie het verband niet met mijn huidige vraag die gaat over een “acces denied” van wel heel korte duur. (minuten) maar waarin NIETS op de site van HLN werkt. Je krijgt de foutmelding (zie mijn vorig topic) en niks anders te zien, een quasi blanco webpagina.
Terwijl (als ik me goed herinner,  kan je zonder GID geen artikels lezen, maar wel de website bezoeken, en naar ik vermoed ook de links volgen, zoals de web shop. 

Martin
  • May 5, 2026

Sorry, inderdaad ben te vlug geweest met mijn antwoord , naar de titel gekeken en de voetnoot “e-press hln+” en dacht dat het over de hln+ artikelen ging die deze foutmelding genereerde.