Hiebij mijn Proximus horror verhaal!

  • 25 January 2024
  • 0 reacties
  • 84 Bekeken

De afgelopen weken , mijn excuses, waren een echte ramp, een ware nachtmerrie, en het blijkt maar niet te stoppen!
 
Wij hadden 4 diensten van jullie Proximmus: Fibra Maxi -- WiFi booster -- TV Box, en tenslotte één vaste lijn.
 
Daar wij de vaste lijn, alsook de TV Box nog NOOIT gebruikt hadden, belde ik op maandag 08/01/2024 naar de klantendienst, met als verzoek de TV Box en vaste lijn op te zeggen.
Ik had heel duidelijk tegen deze dame gezegd dat wij Internet Maxi Fiber en de WiFi booster wilden behouden daar wij niet ontevreden waren van deze diensten.
De dame had mij heel goed begrepen daar ik de nieuwe prijs voor Maxi Fiber en de WiFi booster vroeg en zij bevestigde mijn de nieuwe correcte prijs.
Na ± een half uurtje hadden wij ineens GEEN INTERNET meer, de dame had gewoonweg alle diensten opgezegd!!!
Zij had alles opgezegd en jullie hadden alles afgesloten, zij had wel een nieuw contract aangemaakt voor Maxi Fibre, dit kon ik mobiel zien op MyProximus.
Vanaf dat moment is het alleen maar bergaf gegaan, na telefonisch contact met 5 verschillende mensen was het nog steeds niet in orde!
Men vertelde mij dat dit allemaal één grote vergissing was en dat ze remotely (van op afstand) onze router terug op actief zouden zetten, binnen een 20-tal minuutjes zou alles weer werken!
Ook werd ik tijdens heel dit proces steeds van het kastje naar de muur gestuurd, volgens de klantendienst zou de technische dienst zijn en vice versa!
Dan maar na meer dan één uur nog steeds geen internet te hebben naar de Proximus Shop in Nieuwpoort.
Ook hier zeiden ze aan de balie dat ze de modem terug zouden activeren,... de man achter de balie probeerde de router terug te activeren maar het ging niet.
Bij Fibra zou dit blijkbaar niet zomaar gaan, er zou een technieker moeten langskomen, weten jullie mensen van de klantendienst dit dan niet vraag ik mij af?!
In de shop excuseerden zij zichzelf maar weer eens in naam van Proximus, voor al het veroorzaakte leed.
Het is niet gebruikelijk mijnheer dat men alle diensten afsluit, normaal gezien gaat men enkel de niet meer benodigde producten/diensten eruit halen, klonk het.
Er zou een technieker langskomen op donderdag om alles weer te activeren.
Op Dinsdag kreeg ik hier dan een melding van per sms met hierin een URL/link,.....
Maar wanneer ik hier op klikte was mijn klantnummer en naam ineens gewijzigd, ik heette ineens José?!
Dus ja,... je raad het misschien al,... TERUG naar de Proximus shop, daar toegekomen zeiden ze mij dat er een fout in mijn profiel was getreden.
Ze vertelden mij dat ze het gingen rechtzetten,....
Vanaf maandagmiddag t/e/m donderdagvoormiddag, geen internet, geen TV, geen radio, geen bediening warmtepomp, geen monitoring PV zonne installatie,...
Op donderdag is dan jullie technieker gekomen, deze heeft geprobeerd de router terug op actief te zetten, maar dit lukte hem niet.
Dus heeft hij de niet meer werkende router vervangen door een nieuwe, die wel werkt, die trouwens nog steeds in gebruik is, en waarvoor wij nog steeds maandelijks betalen.
De oude, niet meer werkende router heeft hij niet aan mij terug gegeven, maar heeft hij terug met zich meegenomen.
Op donderdagnamiddag werkte het internet weer zoals voorheen, maar vrijdagmiddag werkte het ineens weer niet meer, snelheden van minder dan 1MBs en met hele lange ping 's.
Dus gebeld met de technische dienst, gelukkig heeft men dit probleem wel vanop afstand kunnen oplossen en was het na een half uurtje in orde.
 
En nu nog altijd die SMSjes, en mails van toestellen die ik terug moet binnen brengen!
Met alle respect, maar toestellen die niet meer in mijn bezit zijn, maar terug in jullie bezit zijn, kan ik niet opsturen.
Ik kan niet één en hetzelfde toestel twee keer afgeven/opsturen!
 
Gisteren werkte ons internet goed, nu vanmorgen opeens geen internet meer. Een pagina duurt bij wijze van spreken uren om in te laden, en TV Streamen,…. ‘T ja daar moeten we al helemaal niet aan denken met snelheden gaande van 0,79 tot 1,46!
Normaal halen wij snelheden (WiFi want bekabeld is meer) van tussen de 250 en 350!
Bel je de klantendienst, storingen, sorry mijnheer maar wij zijn van fiber, lijn verbroken.
Bel je terug, ik zal U een linkje toesturen met 10 Tips voor een goed internet.
Wat moet ik hiermee? vraag ik mij dan af daar ALLES nog steeds hetzelfde is.
3 computers windows en mac, 4 verschillende browsers overal hetzelfde probleem.
Nu ineens een sms wij hebben de oplossing voor U klaar!!
Ga ik kijken, vraagt men mijn om feedback te geven.
Dan maar weer eens naar de Proximus Shop,……
Nog steeds geen internet, heeft een half jaar feilloos gewerkt!
Nu vanmorgen staan wij op en werkt het ineens niet meer,….10Tips?!
Nogmaals er is niets gewijzigd, TENZIJ er een gezinslid vanavond is gaan slaapwandelen.
Sorry maar wij weten het ECHT niet meer,…..
Oh ja en ik zou het nog vergeten, wanneer ik naar de klantendienst bel en mijn telefoonnummer zeg, ben ik nog steeds een andere persoon en kunnen zij mij niet vinden tenzij ik mijn klantennummer opgeeft.
Dit zouden ze in het verleden ook al enkele keren opgelost hebben, helaas steeds valse beloftes.
Je komt nergens terecht, niet bij de klantendienst, een mail sturen kan niet, elke keer wanneer je opbeld terug die hele uitleg +adres +tel +geboortedatum, +, +, maar oplossingen neen hoor, niets van dat!

0 reacties

Geen reactie

Reageer