Uiteraard zijn er altijd al wel eens echte mails in de spamfolder beland, maar de laatste tijd komen daar zelfs belangrijke dingen terecht, zoals facturen.
Ook mails van accounts die ik als VIP heb gemarkeerd.
Elke dag zitten er meerdere mails in spam en kies ik telkens opnieuw “Markeer als geen spam” – “geen spam”, keer op keer, vaak van dezelfde afzenders, en toch blijven die mails daar opnieuw belanden.
Het begint ondertussen te voelen alsof een derde van mijn mails daar terechtkomt, al is het waarschijnlijk eerder een vijfde tot een kwart. Hoe dan ook: het zijn er veel te veel!
Stop met die miserie!
Ik wil die spamfilter niet. 😩
Vraag
Het spamfilter slaat op hol!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.