Skip to main content
Vraag

hercontact door IT

  • 29 november 2022
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb vanmorgen met de klantendienst gebeld, men zou mij terugbellen (van de IT/technische dienst), ik heb echter nog niets terug gehoord.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • 34060 reacties
  • 29 november 2022

Tip: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 29 november 2022

@nickgeens Ik heb een meting gedaan op je lijn en ik zie inderdaad verbrekingen op je internetlijn. Het lijkt op het eerste zicht ook op je binnen installatie te liggen. Ik kan hier een technieker voor sturen maar dit kan misschien kosten met zich mee brengen. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 29 november 2022

Ik heb ondertussen telefoon gekregen van een medewerker, het probleem zou mogelijk bij de modem liggen.  Het betreft een tweede verblijf (appartementsgebouw) met een zeer oud LTP (mogelijk zit daar het probleem?)


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 29 november 2022

Men zou de modem mogelijk vanop afstand eens resetten om te zien of het signaal dan terug normaal wordt, anders ging men een “specialist” laten terugbellen.  Het probleem is dat het een tweede verblijf is en ik er enkel in de weekends soms ben..


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 29 november 2022
foto van LTP

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 30 november 2022

@nickgeens Ik zou dan even afwachten tot we je telefonisch contacteren. Dan kunnen we indien nodig ineens een afspraak maken.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 26 reacties
  • 5 december 2022

Ik ben jammer genoeg nog steeds niet terug gecontacteerd. Heb ondertussen wel vernomen dat er in het appartementsgebouw nog op andere appartementen problemen zijn. Vermoedelijk zit het probleem dan "op straat"?