Skip to main content

Ik heb vanmorgen met de klantendienst gebeld, men zou mij terugbellen (van de IT/technische dienst), ik heb echter nog niets terug gehoord.

Tip: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.


@nickgeens Ik heb een meting gedaan op je lijn en ik zie inderdaad verbrekingen op je internetlijn. Het lijkt op het eerste zicht ook op je binnen installatie te liggen. Ik kan hier een technieker voor sturen maar dit kan misschien kosten met zich mee brengen. 


Ik heb ondertussen telefoon gekregen van een medewerker, het probleem zou mogelijk bij de modem liggen.  Het betreft een tweede verblijf (appartementsgebouw) met een zeer oud LTP (mogelijk zit daar het probleem?)


Men zou de modem mogelijk vanop afstand eens resetten om te zien of het signaal dan terug normaal wordt, anders ging men een “specialist” laten terugbellen.  Het probleem is dat het een tweede verblijf is en ik er enkel in de weekends soms ben..


foto van LTP

 


@nickgeens Ik zou dan even afwachten tot we je telefonisch contacteren. Dan kunnen we indien nodig ineens een afspraak maken.


Ik ben jammer genoeg nog steeds niet terug gecontacteerd. Heb ondertussen wel vernomen dat er in het appartementsgebouw nog op andere appartementen problemen zijn. Vermoedelijk zit het probleem dan "op straat"?


Reageer