Hulp gevraagd.
Mijn configutatie is momenteel als volgt:
Fibermodem - Proximus Internetmodem + - (bekabeld naar) Tp link XE75 Pro (Access mode) - (niet bekabeld) Deco 2 - (niet bekabeld) Deco 3 - (al dan niet bekabeld) naar tweede Tv box v7c.
Aan de internet modem is met een switch een eerste tv box v7c gekoppeld.
Probleem: met het tweede tv box v7c zijn er voortdurend haperingen en blokkeringen, zowel rechtstreeks bekabeld met de Deco als via wifi. Met Apple Tv geen probleem.
Eerste tv box ook geen problemen.
Waar zit de fout of is er een verkeerde instelling?
Met dank voor een oplossing.
