Skip to main content
Vraag

hapering tv bij streamen

• November 6, 2025
  • 6 reacties
  • 45 Bekeken

Snelheid van Proximus is zo traag dat ik niet meer kan streamen vanwege alle haperingen om nog maar te zwijgen van de kwaliteit van het beeld dat doorkomt.

jammer genoeg te horen gekregen dat ze geen sneller internet verbinding hebben dan de 34mb/s dat er nu is. 

enige oplossing dat ze aanbieden is naar een andere provider gaan. Jammer na bijna 18jaar klant te zijn

6 reacties

Martin
  • November 6, 2025

@Nick zandvliet,

Bedoel je hiermee dat je snelheid vroeger wel hoger was?

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • November 6, 2025

@Martin 

vroeger had ik geen problemen deze zijn het laatste jaar begonnen.

Martin
  • November 6, 2025

Dan is het best dat je even afwacht op het verder onderzoek/uitleg door een PX moderator waarvan hier de reden kan zijn en of er een oplossing kan aangeboden worden.

Ligt er nog geen glasvezel in straat mss kan dit ook een oplossing bieden? 

• Auteur
  • Apprentice
  • November 6, 2025

@Martin 

er zou niks aan te doen zijn aangezien ik te ver van de kas af woon.

fiber is er nog niet en men weet nog niet voor wanneer dit zou zijn. Mogelijk nog paar jaar geduld hebben.

Martin
  • November 6, 2025

@Martin 

er zou niks aan te doen zijn aangezien ik te ver van de kas af woon.

@Nick zandvliet Dat vind ik toch maar een twijfelachtige uitleg die je gekregen hebt, want je woont toch nu ineens niet verder van de straatkas dan vroeger waar de snelheid blijkbaar wel hoger was.

Afin, we zullen horen wat er de PX moderatoren hierover te vertellen hebben.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • November 7, 2025

@Nick zandvliet Ik heb je lijn nagekeken en die draait al enige tijd op een lagere snelheid dan zou moeten. Ik heb een fout gemeten die ter plaatse zal gersteld moeten worden. Ik heb een afspraak voor je geboekt op maandag 10/11 tussen 8 en 12.30. Indien dit niet voor je past, kan je deze zelf aanpassen via My Proximus of ons contacteren op 080022800