Skip to main content
Vraag

getrouwheidskorting

Op mijn laatste factuur valt het me op dat de getrouwheidskorting van €5 plots niet meer in mindering wordt gebracht. Ik zou het waarderen als dit terug geactiveerd zou worden.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 34061 reacties
  • 22 juli 2025

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 23 juli 2025

Dag ​@Joeri_v nieuwe activatie vanaf 01/08/2025 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt!

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 91 reacties
  • 23 juli 2025

@HeidiE 

Ik lees hier toevallig iets van een getrouwheidskorting.Wat is dat en voor wie is dat bedoelt,ik meen mij te herinneren dat ik dit ooit ook heb gekregen (ben hier wel niet zeker van).

Mijn vraag is heb ik hier ook recht op of niet?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 23 juli 2025

Dag ​@ronaldo onze getrouwheidskorting is een gunst van bepaalde duur. Voor jou mag ik een activatie uitvoeren vanaf 01/08/2025 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt!

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 91 reacties
  • 23 juli 2025

@HeidiE 

Bedankt om dit voor mij in orde te brengen.

Die getrouwheidskorting is dat eenmalig?

Martin
  • 34061 reacties
  • 23 juli 2025

“ onze getrouwheidskorting is een gunst van bepaalde duur” & “”looptijd 12 maanden

Moet dus om het jaar opnieuw aangevraagd worden