Vraag

geschenk enkel voor nieuwe klanten

  • 2 November 2022
  • 4 reacties
  • 856 Bekeken

Waarom worden trouwe klanten nooit beloont. Enkel nieuwe klanten komen in aanmerking voor een Tv of playstation van 99 €. Misschien ook de moeite eens doen voor bestaande klanten. Waarom zouden wij bij Proximus blijven als trouwe klanten niet van een voordeel kunnen genieten.bij andere bedrijven zoals hln kan je als trouwe klant bij een verlenging van abonnement voor 2 jaar wel een cadeau kiezen.

Net naar de shop geweest om te vragen wat er kan en blijkbaar abonnement opzeggen en dan terug klant worden en 6 weken wachten voordat er terug een aansluiting is. Kunnen jullie niet gewoon ook trouwe klanten belonen door een verlenging van 2 jaar te verplichten bij keuze van een cadeau.  Of moet ik nu echt eerst abonnement opzeggen en dan terugkeren of beter bij andere provider gaan.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kristof174 we geven je feedback door aan onze dienst Marketing. Je kan via onze klantendienst altijd navragen of je in aanmerking komt voor een getrouwheidskorting. Groetjes, Heidi

Dag Heidi,

 

Met feed back geven aan marketing zal er helaas niet veel wijzigen en val ik toch uit de boot voor de huidige promo. Ik zal wel uitkijken naar promos van andere providers en als er daar iets gelijkaardigs is zal ik daar dan wel op ingaan.

Als trouwe klanten mits zelfde voorwaarden van nieuwe klanten (2 jaar abonnenement) niet kunnen profiteren van deze aanbieding is er geen klantvriendelijk beleid om klanten te houden. Ik ben meer dan 20 jaar klant maar zou ook graag eens een voordeel hebben.

 

Groetjes Kristof

Reputatie 7
Badge +1

Dag @Kristof174 we geven je feedback door aan onze dienst Marketing. Je kan via onze klantendienst altijd navragen of je in aanmerking komt voor een getrouwheidskorting. Groetjes, Heidi

@HeidiE Goed dat je de feedback doorgeeft. Of ze er iets mee doen ik denk het niet. Er zijn al zoveel feedbacks gegeven zonder resultaat. Heb er nog een voor jou. Herintroduceren van een gratis datashim zoals TN nu geeft bij haar one abo’s. Deze kun je dan gebruiken voor de iPad’s etc. En is gelinkt aan je download volume internet 😉🤗

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Antoon1 ook jouw feedback geef ik door! ;)

Reageer