Vraag

geen wifi verbinding

  • 9 April 2021
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Beste

 

sinds vandaag heb ik geen internetverbinding meer via mijn wifi signaal. Signaal zie ik wel staan maar verbinden lukt niet.

alles reeds gereset

kabels gecontroleerd

.…

 

niets werkt nog. Iemand idee hoe ik dit terug aan de praat krijg?


6 reacties

blijft je vdsl led continu oplichten op de bbox

is het zowel via wifi en via utp dat je geen internetverbinding meer hebt

bel mss nu nog vlug naar de helpdesk 0800 22 800 want hier komt tijdens het weekend niemand meer langs van het prox forumteam

Nog niet geholpen? Bel ons:
Vanuit België: 0800 22 800 Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
 

 

Dsl blijft branden, wifi lichtje knippert

net ingelogd via my proximus en 5.0 ghz signaal werkt perfect, utp kabel werkt perfect, 2,4ghz werkt niet.

 

klantendienst probeer ik al te bellen van 19.45 zonder resultaat 😓

via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI) eens kijken of wifi 2.3 op staat , door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat) 

Kan ik niet meteen terug vinden… rare is.

5.0ghz werkt perfect krijg ik ip, subnet, router.

de 2,4ghz met standaardnaam lukt ook, van zodra ik mijn ssid verander naar eigennaam zodat alle toestellen zelf weer verbinding kunnen maken krijg ik geen router 192.168.1.1 ip

is het mss met one ssid dat je problemen hebt :

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
 * Hierdoor kun je na de deactivatie weer verschillende namen kiezen voor de verschillende wifi frequentie banden
en tevens de WiFi kanalen terug wijzigen via de GUI van de bbox.
Ook kan je later indien gewenst "One SSID" terug activeren, bv. nadat de oorzaak van het probleem zou gevonden zijn.

Reputatie 7
Badge +5

@sanne dekeyser Is het gelukt? Heb je nog problemen met je wifi?

Reageer