Skip to main content

geen webmail , email niet gekend ,verkeerd wachtwoord , niet gekoppeld aan een account

• December 3, 2025
  • 6 reacties
  • 23 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Geen webmail , email onbekend , verkeerd wachtwoord , niet gekoppeld aan een account ?

Raar …….proximus kent mij wèl voor de factuur

wanneer wordt dit eindelijk opgelost ?

Gelukkig kunnen we nog rekenen op Thunderbird , die laat ons niet in de steek.

6 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 4, 2025

@roske.vdd Gaat het over het @proximus.com email adres waar je account is aan gekoppeld? 

Wat is dan juist het probleem? Het werkt volledig niet of het werkt niet via een bepaalde browser?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 4, 2025

Webmail en myproximus werken niet !

Geen webmail , email niet juist, verkeerd wachtwoord , niet gekoppeld aan een account

wàt is er toch gaande ?

Thunderbird werkt wèl en nù ???????

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • December 4, 2025

O ja , het forum werkt wèl , nà opnieuw invoeren van alweer het wachtwoord , om moedeloos van te worden.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 4, 2025

@roske.vdd Ik vrees dat ik geen antwoord heb gehad op mijn vragen. Over welk email adres gaat het dan exact? 
Heb je de cookies al eens gewist? 

Mutlie
  • December 4, 2025

@roske.vdd 
Dat wachtwoord is er toch net voor jouw veiligheid? Dat mag geen probleem zijn.
Want een (liefst sterk) wachtwoord is het enige wat tussen jou en mensen staat die misbruik proberen te maken van je accounts en je iets willen ontfutselen, zoals de code van je bankkaart.
Daar moet je mee leren leven helaas. Of je volledig afsluiten van de buitenwereld.

Het enige wat vervelend is, is dat pagina niet opent of een app (zoals webmail) niet werkt omdat je  een volledig verkeerd wachtwoord intypt ofwel het goede wachtwoord met een fout of erger, je wachtwoord bent vergeten.
Maar dat is niet het probleem van Proximus.

Martin
  • December 4, 2025

O ja , het forum werkt wèl , nà opnieuw invoeren van alweer het wachtwoord , om moedeloos van te worden.

@roske.vdd Als je in je browser surft naar het “forum” of naar “webmail” met je browser kan je er ook evt voor kiezen dat je ingevoerd inloggegevens opslagen worden, als dit vervelend vindt om iedere keer te moeten opnieuw invoeren.