Skip to main content
Beantwoord

Geen vast Internet in Tervuren sinds deze middag (16.02.)

• February 16, 2026
  • 5 reacties
  • 24 Bekeken

T_Scheen
Forum|alt.badge.img

Wij hebben sinds deze middag, ongeveer 12:00 uur geen vast Internet meer.

Er is blijkbaar een algemene storing bij Proximus. Kan iemand van Proximus, met behulp van mijn lijn nummer in mijn profiel, nagaan hoe lang deze storing nog zal duren ?

Bedankt.

Beste antwoord door T_Scheen

Probleem is sinds 19:30 eindelijk opgelost.😊

Had reeds 3 van mijn 6GB 4G Hotspot opgebruikt. Veel langer had het niet mogen duren.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@T_Scheen kan ook door werken in de buurt zijn, in mijn buurt geen problemen.

Martin
  • February 16, 2026

normaal kan je dit weten of er in uw regio problemen zijn door te bellen naar 0800 22 800 en dan wordt dit ook gezegd als er in uw regio problemen zijn, wat dan ook betekent dat ze ermee bezig zijn.

T_Scheen
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • February 16, 2026

normaal kan je dit weten of er in uw regio problemen zijn door te bellen naar 0800 22 800 en dan wordt dit ook gezegd als er in uw regio problemen zijn, wat dan ook betekent dat ze ermee bezig zijn.

Had ik uiteraard als eerste gedaan. Het is bevestigd dat er voor mijn lijn een (regionaal) probleem is. Ik wil weten hoe lang dit nog zal duren. "We zijn ermee bezig" helpt mij niet echt.

Martin
  • February 16, 2026

Meestal kunnen ze daar toch niet exact op antwoorden, aangezien dit ook moeilijk te voorspellen is. Zelfs al geven ze een ingeschatte duur, dan is het nog niet zeker dat het ook daadwerkelijk zal opgelost zijn zoals voorspeld! 

Via het forum zal je van de PX moderatoren nu ook geen reactie meer krijgen aangezien het al 18u19 is!

T_Scheen
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • February 16, 2026

Probleem is sinds 19:30 eindelijk opgelost.😊

Had reeds 3 van mijn 6GB 4G Hotspot opgebruikt. Veel langer had het niet mogen duren.