zaterdag een nieuw paswoord aangemaakt en nadien gecheckt, alles ok. Maar de zondag plotseling niet meer in de mailbox te geraken! vandaag gebeld naar helpdesk, mevr zei vriendelijk dat belgacom niet van proximus was?! na veel vijven en zessen, dan toch uitgelegd gekregen dat onze mail al reeds meer dan 20 jaar actief is en dat belgacom de voorloper was van proximus en dat onze mail tot zaterdag perfect werkte. ze heeft geprobeerd om een reset te doen maar is er niet in geslaagd. nu zou er een externe IT-firma ons verder moeten helpen tegen betaling?! dit omdat volgens haar belgacom geen domeinnaam zou zijn van proximus? als ik op MyProximus inlog doe ik dit wel nog altijd met mijn @belgacom.net adres en dit geeft geen enkel probleem alleen bij het inloggen op de mailbox zegt hij dat de of het paswoord/gebruikersnaam niet correct is. we hebben ons paswoord her ingesteld langs de webmail en volgens de vereiste karakters. hoe kunnen wij opnieuw aan onze mails geraken, want daar zitten toch er toch aardig wat in die belangrijk zijn en dit is ons courant mailadres
wie kan ons wel verder helpen zonder dat we extra kosten moeten betalen en we onze mails kunnen recuperen?
alvast bedankt
hvn