Skip to main content
Beantwoord

Geen MyProximus en geen webmail


Forum|alt.badge.img+2

Geen MyProximus (e-service)  en geen webmail

Al maanden geen MyProximus (verkeerde gebruiker en paswoord) en nu ook geen webmail (kan gewoon nièt binnen) , ook het form werkt nièt !

Info : desktop , internet ,  tv , vaste lijn , géén smartphone , gewone gsm (gelukkig nièt van Proximus )

Laatste kans voor Proximus > oplossen aub !

Mijn geduld heeft de limiet bereikt.

 

 

Beste antwoord door roske.vdd

@ Mutlie en Martin ,

Is gelukt ! Dank voor àlle reacties.

Nu weet ik zeker dat ik géén emails meer mis.

Nog even bekijken of dat zo blijft.

Mvgr.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

21 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1299 reacties
  • 11 juni 2025

Om een uur of tien deze morgen ging de webmail bij mij niet open nu wel (maar met een foutbericht over een onverwachte fout die blijkbaar geen invloed heeft!). 

En nu zeggen ze dat ze problemen ondervinden met de dienst.  Maar het werkt wel.

Ik begin zo stilaan te denken dat ze het zelf niet helemaal meer weten. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 56 reacties
  • 11 juni 2025

@Cvanloon 

Bij mij nu ook weer open , maar mijn geduld heeft zijn limiet bereikt !

Ik hang af van mijn email ! en de e-service werkt ook niet  , ik kan er gewoon niet IN .

Zovéél problemen al lange tijd ! Ik ben het echt zat .


Martin
  • 33982 reacties
  • 11 juni 2025

Als noodoplossing tot alle problemen opgelost zijn kun je ook tijdelijk Thunderbird installeren , daar heeft het bij mij tot nu toe altijd mee gewerkt, enfin ‘t is maar een tip ;-)

→ Downloaden — Thunderbird


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1299 reacties
  • 11 juni 2025

Geduld is een mooie deugd!

De zon schijnt. En de antwerpse plaatsvervangende burgemeester die ook zelf vervangen is heeft een zoontje. En Trump heeft vandaag nog geen decreet gemaakt. Het leven is mooi.

Ik hang af van gmail, al zeker 10 jaren en dat werkt altijd. Die ontvangt zelfs mijn skynetmails, google kijkt mee zeggen velen maar ja, ik doe niets fout. 

Thunderbird is ook goed,  dat werkt bij mij op een stokoude PC in Linux.


Martin
  • 33982 reacties
  • 11 juni 2025

Die ontvangt zelfs mijn skynetmails, google …….... 

Spijtig genoeg werkt dit ook al niet meer bij iedereen goed !


Martin
  • 33982 reacties
  • 11 juni 2025

Ter info: cfr. melding van PX moderator 11juni25@14:30 =

Op dit moment doen er zich nog steeds algemene problemen voor op de webmail en de mail app.

Dit wordt gemonitord door de experts.

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

We houden jullie op de hoogte.

Geert 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 11 juni 2025
roske.vdd schreef:

Geen MyProximus (e-service)  en geen webmail

Al maanden geen MyProximus (verkeerde gebruiker en paswoord) en nu ook geen webmail (kan gewoon nièt binnen) , ook het form werkt nièt !

Info : desktop , internet ,  tv , vaste lijn , géén smartphone , gewone gsm (gelukkig nièt van Proximus )

Laatste kans voor Proximus > oplossen aub !

Mijn geduld heeft de limiet bereikt.

 

 

@roske.vdd 

 

Op dit moment kunnen er nog steeds problemen zijn met de webmail of de mail app van Proximus, onze verontschuldigingen hiervoor.

Je My Proximus account staat nog correct geregistreerd. 

Lukt het nog wel om in te loggen op de Proximus+ app?

 

Geert


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 11 juni 2025
GeertC schreef:

 

Op dit moment kunnen er nog steeds problemen zijn met de webmail of de mail app van Proximus, onze verontschuldigingen hiervoor.

Je My Proximus account staat nog correct geregistreerd. 

Lukt het nog wel om in te loggen op de Proximus+ app?

 

Geert

Als ‘technisch geïnteresseerd persoon’ kan ik hierbij toch niet anders dan mij afvragen: 

  • Wat is er misgegaan dat dit zo lang duurt tot het opgelost is?
  • Is hier in het weekend aan gewerkt, of is er geen permanentie om meteen aan zulke problemen te beginnen werken?
  • Wat was de oorzaak?
  • Kan die ‘oorzaak’ overmorgen zomaar opnieuw gebeuren?
  • Had dit voorkomen kunnen worden? Bvb door backup-infrastructuur (servers, verbindingen,...) en/of redundantie …. 
    🤔
     

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 56 reacties
  • 12 juni 2025

@Martin  en Geert C

Thunderbird geïnstalleerd

Proximus+ app > heb geen smartphone

Bedankt voor àlle reacties.


Mutlie
  • 2149 reacties
  • 12 juni 2025

Enkel voor wat het waard is: Webmail lijkt hier en nu te werken. 

Thunderbird heeft de hele tijd  - waarin op het forum klachten waren - wel verbinding kunnen maken met Skynet mail en de paar mails die via Skynet zijn gegaan ook kunnen verwerken. Ik heb m.a.w. geen enkele hinder gehad van -ook hier bij mij -  niet altijd werkende webmail. 


Martin
  • 33982 reacties
  • 12 juni 2025

Gelukkig gingen de meeste meldingen ook maar enkel en alleen over PX webbased mailapplicatie.

Ondertussen weer meldingen van traag inladen en openen in webmail.proximus.be 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 56 reacties
  • 12 juni 2025

Ik ben het zat !

Ik kijk uit naar een andere provider , zelfde miserie ? zal wel , maar ik neem het risico.😝


Mutlie
  • 2149 reacties
  • 12 juni 2025

@roske.vdd  
Hoezo? Werkt Thunderbird dan niet?


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 56 reacties
  • 13 juni 2025

Jazeker , Thunderbird werkt , gelukkig maar !

Proximus niet  ,  allen de facturatie werkt , veel betalen voor weinig service.


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 56 reacties
  • 15 juni 2025

Hier zijn we weer…...:-(

MyProximus en webmail > daar kan ik weer binnen , maar….

er komen géén emails binnen …

gelukkig heb ik nu Thunderbird en die werkt wèl !

Op welke manier kan ik al mijn contacten overbrengen naar Thunderbird ?

of moet ik dat handmatig doen ?

Graag een reactie , ik heb mijn email nodig ! (invalide)

Mvgr. Roske


Mutlie
  • 2149 reacties
  • 15 juni 2025

@roske.vdd 
Dat gaat automatisch of zou dat moeten gaan.
In webmail ga je naar contacten, kies welke je wil overzetten (selecteer) en dan “meer” (boven de contactenlijst. Kies dan “contacten exporteren” en “ja” en kies een naam (contacten webmail bijv).
Het bestand “contacten webmail” kan je dan importeren in Thunderbird. (“adresboek” en dan “importeren”).
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is, want uitleggen is moeilijker dan het doen, geloof me.
Enig probleem is waar het bestand word opgeslagen, dat moet je weten. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 56 reacties
  • 15 juni 2025

@Mutlie ,

Worden alle contacten dan verwijderd in de webmail of MyProximus?


Martin
  • 33982 reacties
  • 15 juni 2025

@roske.vdd 

Bij exporteren uit Proximus Webmail wordt enkel een kopie van je contacten gemaakt (in .vcf of .csv-formaat). Deze kopie kun je vervolgens importeren in Thunderbird. Je originele contacten blijven onveranderd aanwezig in Proximus Webmail of mail app.


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 56 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025

@ Mutlie en Martin ,

Is gelukt ! Dank voor àlle reacties.

Nu weet ik zeker dat ik géén emails meer mis.

Nog even bekijken of dat zo blijft.

Mvgr.


Martin
  • 33982 reacties
  • 16 juni 2025

Bedankt ​@roske.vdd  voor de feedback en inderdaad laat ons hopen ;-)


Mutlie
  • 2149 reacties
  • 16 juni 2025

Ik sluit me daarbij aan .

 


Reageer