Vraag

Geen muurbeugel meegeleverd

  • 26 January 2024
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Geachte

Vandaag is een technieker langs geweest om onze proxilus installatie te installeren. Hij vertelde ons dat er geen beugel bij was. Dus hangt de modem vast aan de kabels het trekt op niks !

We hebben dan maar de klantendienst gebeld die ons niet kon helpen. Het is niet mogelijk om een beugel op te sturen zeggen ze ons. Dit is geen klantenservice. Een dakwerker legt toch ook niet de nieuwe dakgoot in uw voortuin??

Het zal niet lang duren voor de bekabeling kapot zal zijn. Graag had ik hulp gekregen ik wil desnoods zelf de beugel installeren .

 

 


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Oei - inderdaad rommelig boeltje - heeft technieker misschien aan je Stella gezeten 😂

met 2 vijsjes kan je die aan de muur bevestigen 

 

@Roeleboele 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen de muurbeugel opsturen, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privĂ©) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste Roeleboele

 

Was bij mij ook. De vraag stelleÂŽ via dit forum en dan sturen ze een op. Grtz J.V G

Reputatie 7
Badge +4

@Roeleboele Kan je je gegevens (oa je gsm-nr) ingeven in je profiel. Dan kan ik je een muurbeugel leveren.

Gevraagde privĂ©gegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in Ă©Ă©n van de met “privĂ©â€ aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (PrivĂ©)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

 

Als we je een nieuwe modem opsturen zitten deze er inderdaad niet standaard bij omdat heel veel klanten hem niet gebruiken. Maar normaalgezien zou een technieker deze wel bij moeten hebben. 

Reageer