Skip to main content

geen internet zaterdag 21:45, natuurlijk niemand beschikbaar, hulp via internet (3G) sucks. nergens geen informatie over storingen terug te vinden. Zou nochtans standaard moeten zijn zo hou je de klant op de hoogte

FYI: morgen komen de prox medewerkers terug langs om je verder te helpen.

NB: Als je belde naar de helpdesk 0800 22 800 en daar de melding hoorde dat er problemen zijn in je regio, dan wil dit zeggen dat het probleem gekend was en Proximus er mee bezig is.

je bbox eens heropstarten door de spanning 10 sec te onderbreken kan je ook eens proberen.

Als het DSL led lampje dan op de lange duur (duurt wel even) niet continue blijft oplichten dan zal je verder moeten wachten op de proximus medewerkers.

Via deze site kun je ook soms zien of er nog anderen zijn die de zelfde problemen ondervinden → Proximus storing? Actuele storingen en problemen | Allestoringen


@wvandeke Heb je sindsdien nog problemen gehad? Kan je je gegevens toevoegen aan je profiel? Dan kijken we het eens na.


Beste,

Deze ochtend nog wat issues met TV. maar op dit moment werkt alles,

vr.gr.