Skip to main content
Vraag

Geen internet te Kalmthout

  • September 29, 2025
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Sinds deze ochtend is er geen internet meer in de buurt. Ik moet via facebook vernemen dat dit door werken in de buurt zou komen. Indien dit geplande werken zijn, waarom worden klanten (businessklant zelfs) hiervan niet op de hoogte gebracht? Indien dit niet geplande werken zijn: kunnen jullie de getroffen klanten dan niet op de hoogte houden waarom en hoelang de panne gaat duren. Mensen hebben het internet de dag van vandaag nodig om hun bedrijf te kunnen draaien. Je kan toch perfect via myproximus de getroffen klanten op de hoogte houden? De chatbot kan enkel vaag melden dat er een probleem is. Vraag via deze weg (aangezien de technische dienst uitonderlijk niet bereikbaar is): zijn de problemen morgen opgelost, en wanneer juist?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 30, 2025

@JefDF 

Op dit moment stel ik vast dat je een internetverbinding hebt met een snelheid van 100 Mbps down en 35 Mbps up.

Werkt je internet op dit moment?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 30, 2025

Vandaag werkt het terug. Maar de panne heeft ongeveer 24u geduurd. Wat was de reden hiervoor? kan hiervoor een compensatie (businessklant) gevraagd worden? Kunnen klanten beter op de hoogte gehouden worden van actuele storingen in de toekomst?