Skip to main content

Geen internet signaal

• July 23, 2026
  • 9 reacties
  • 43 Bekeken

Net uit vakantie en box terug aangezet. Geen signaal Meer, men zegt dat het een algemeen probleem is in Anderlecht. Sinds 48u nog geen verbetering. Men Wil mij ook niet zeggen sinds wanneer het probleem in de buurt is vastgesteld. Iemand ook probleem met internet rond anderlecht ? 

9 reacties

Martin
  • July 23, 2026

@Lautoxic 

Tip: Omdat de Proximus-medewerker dit zouden kunnen natrekken, zullen zij vrijwel zeker uw klantgegevens nodig hebben. Vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is).
Zo vermijdt u dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
Indien u het nodig vindt kunt u in het veld "Ticket" bijkomende informatie toevoegen.
Deze gegevens zijn om privacyredenen uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en laat hier even weten wanneer dat gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 23, 2026

Bedankt voor de tip. Maar ik had graag geweten wat proximus beweert juist is. Ze vertellen mij vanalles zonder enig bericht. Ben gisteren naar een bootik geweest en hebben ticket gemaakt om te zorgen Dat men terugbeld Om te Helpen. Ze hebben teruggebeld om gewoon te zeggen dat er een generaal probleem is  in mijn buurt en Dat ik geduld moet hebben. Dat hebben ze mij al 3 maand geleden ook gezegd, maar er gebeurt niks. Geen bericht wanneer ik terug internet zou hebben. Dus ik geloof niet wat ze zeggen,  nu al 3 dagen wachten voor gewoon internet signaal in orde te'maken. Dit voor internet provider nr 1 in Belgie en we zijn in 2026 waar internet essentieel is voor vanalles. En ik Lees ook van andere klachten dat ze dezelfde uitleg geven aan andere klanten met probleem. Ze laten de mensen gewoon in de kou zitten. Dus er zit iets achter dat ze niet willen zeggen. 

Martin
  • July 23, 2026

@Lautoxic Als er een generaal probleem is in je regio zou je dit ook normaal gezien ook moeten te horen krijgen als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 en als dit zo is wil dit ook zeggen dat ze ermee bezig zijn. Soms kan je dit ook terugvinden in Proximus+ /Myproximus onder opvolging.
Maar als de PX moderatoren je bericht hier oppikken, kunnen ze dit ook natrekken met de gegevens in je forumprofiel.

• Auteur
  • Apprentice
  • July 23, 2026

3 maand geleden had ik ook geen internet, elke dag bellen en steeds een ander excuus, probleem bij mij, probleem ligt buiten, brand in de kast, heel de wijk ligt plat, modem moeten veranderen in de'bootik enz.. Dus nu hoor ik dezelfde excuses. Destijds, na 2 weken hun excuses te horen ga ik naar bootik omdat ze zeggen de box daar om te wisselen. Daar zeggen że mij verwonderd dat ze dat niet Meer doen sinds 6 jaar! Że lezen mijn dagelijkse klachten op hun scherm, en mirakel 1 uur later had ik internet terug. Dus al'hun blabla veloof ik niet Meer. En na deze berichten nog niemand gehoord van proximus, dat zegt genoeg over hun service. Ik overweeg over te stappen naar andere Als ik morgen nog geen internet heb en hun box vliegt in hun bootik. 

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 23, 2026

@Lautoxic Er was inderdaad een algemeen probleem waardoor meerdere klanten buiten dienst lagen. Dit is ondertussen een klein half uur geleden opgelost. Uw lijn is terug in dienst. Onze excuses voor het ongemak. 

• Auteur
  • Apprentice
  • July 23, 2026

U bent van proximus, dit had ik niet zo begrepen. Ik zal het straks bekijken Als ik thuis Kom of allés goed werkt. Wat ik verwacht vd technische dienst is zo een antwoord Als u nu doet. Duidelijk antwoord van wat en wanneer. Niet van, wees geduldig en wachten tôt... Internet is niet alleen voor recreatie, we verliezen geld zonder internet. Bedankt voor de duidelijkheid en Klarę taal. Mvr gr

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 23, 2026

@Lautoxic Graag gedaan.

De info die mijn collega’s al hadden gegeven dat het een algemeen probleem was, klopte dus toch. Wij kunnen wel zien wanneer het normaalgezien opgelost zou moeten zijn. Die info is echter niet altijd helemaal correct, buiten onze wil om, als een probleem moeilijker op te lossen is dan oorspronkelijk gedacht bijvoorbeeld, maar ik begrijp dat dit zeker lastig is. Voor klanten die een gsm-abonnement bij in hun pack hebben, kunnen we dan extra mobiele data geven om die periode te overbruggen. Dit was in uw geval echter niet mogelijk. 

• Auteur
  • Apprentice
  • July 23, 2026

Ik had een vermoeden en die is juist, het internet werkt nog steeds niet. Is nog steeds dezelfde ls 3 dagen geleden. Dus u zegt dat het opgelost is, helemaal niet waar. 

• Auteur
  • Apprentice
  • July 23, 2026

Bedankt het werkt nu