Skip to main content

Geen internet noch tv door fout Proximus

• July 3, 2026
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Sinds woensdag geen Proximus-internet noch tv meer. Woensdagvoormiddag zag ik iemand werken aan de Proximus-aansluiting op het voetpad. In de namiddag plots alles weg. Iemand anders in het appartementsgebouw met hetzelfde probleem. Gebeld naar Proximus. Daar merken ze dat er inderdaad iets scheelt. Ze sturen een technieker die dan weer geen toegang heeft tot de Proximus infrastructuur (terwijl ze toch wel wisten dat daar het probleem zat). Vandaag opnieuw gebeld. Blijkbaar moeten ze nu vergaderen over het probleem en dat kan nog dagen duren. In plaats van gewoon hun fout recht te zetten. Blijkbaar interesseert het Proximus niet dat hun klanten (door hun eigen fout zelfs) zonder internet/tv zitten. Een mooi staaltje van klantonvriendelijkheid.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

• Auteur
  • Rising star
  • July 3, 2026

Ondertussen onverwacht toch een technicus opgedaagd. Het komt dus toch goed.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 6, 2026

@Ivo_025 

Heeft de technicus de tv en de internetverbinding herteld?

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • July 6, 2026

Ja, in een andere blok van het appartementencomplex had men een nieuwe aansluiting gekoppeld op de verkeerde fiber en deze van mijn blok onderbroken. Ze hebben er wel heel lang moeten achter zoeken.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 7, 2026

Ja, in een andere blok van het appartementencomplex had men een nieuwe aansluiting gekoppeld op de verkeerde fiber en deze van mijn blok onderbroken. Ze hebben er wel heel lang moeten achter zoeken.

Onze verontschuldiging dat het zo lang duurde alvorens je aansluiting hersteld was.

Ik heb je aansluiting uitgemeten, alles ziet er nu wel opnieuw goed uit.

Geert