Vraag

Geen internet meer sinds Fiber

  • 29 February 2024
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Goede avond! 

Graag had ik via deze weg proberen te achterhalen wat het probleem kan zijn in volgend verhaal. 

Vorige week maandag zijn de techniekers langs geweest om Fiber te installeren. In eerste instantie verliep dit vlot en werkte het internet nog. De dag nadien echter was er ineens geen internet meer. Ik heb dit gemeld via chat en op woensdag kwam een technieker maar deze kon niets doen. Ik nam terug contact op met de klantendienst op aanraden van de technieker. Die stuurden opnieuw een technieker op vrijdag. Ondanks dat deze uren heeft doorgebracht bij ons thuis heeft hij geen oplossing kunnen vinden. Ook zijn coach en andere collega's konden niets meer doen. De technieker is vertrokken en belde me later op om een afspraak in te plannen. Deze afspraak heb ik kunnen maken via chat. De technieker moest gisteren (woensdag) terug langs komen maar ik heb hem niet gezien. Sterker nog, de afspraak is door Proximus zonder enige toelichting geannuleerd. Toen ik via chat vroeg waar hij bleef kreeg ik geen antwoord. Men deelde wel mee dat alles vandaag in orde zou zijn. Dit is geenzins het geval. Na telefonisch contact van bijna een uur werd gezegd dat ze morgen zullen terug bellen (wat ik ten zeerste betwijfel). Deze avond nog eens via chat geprobeerd. De eerste lijn medewerkers waren begripvol en stuurden mijn bericht door naar de technische medewerkers waar kort nadien de chatbot kwam met een beoordeling en de mededeling dat het gesprek werd afgesloten. Kan ik hieruit uitmaken dat men me niet meer wil helpen? 

Nu las ik op dit forum iets gelijkaardigs. De reden zou dus zijn dat de nieuwe modem niet goed is geregistreerd en de diensten dus niet goed weten welke modem nu operationeel is. Het gaat hier om de internet box +. 

Proximus is momenteel ook niet geneigd om een technieker langs te sturen anders dan de dienst Happy Home. Ik wens deze dienst veel succes met het optimaliseren van mijn wifi terwijl er niet eens internet is.

Al 1.5 week zonder internet en een telecomoperator die niet wenst dit in orde te maken. Wie kan helpen?

 

Groetjes,


1 reactie

@FrankVB 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze hier de  draad opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of gegevens aan toe voegen als er nog om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer