Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en tv

• April 21, 2026
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Al enkele dagen zijn er periodes dat de wifi op gsm de status 'verbonden zonder internet' heeft. Vandaag al hele dag zo. Volgens de Proximus+ app zijn er problemen in mijn regio die 2u zouden duren. Dit zijn wel erg lange 2 uren. Als ik bel krijg ik AI die hetzelfde zegt. Modem paar keer herstart zonder succes. Kan een Proximus medewerker mijn lijn eens nakijken  aub

Beste antwoord door Gilbert_07

Vandaag wel tv en internet. Fingers crossed. Dank u Proximus voor het nachtwerk! 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@Gilbert_07  het kan ook een probleem in de buurt zijn met werken of iets in de kast waar je op bent aangesloten.

• Auteur
  • Practitioner
  • April 21, 2026

Aan het huis naast ons ligt inderdaad al hele week het trottoir open omdat fluvius daar gas moet aansluiten. Heb slechts 2 dagen enkele uren werkmannen gezien, vandaag niet. Of dat de reden is weet ik natuurlijk niet, weet wel dat nog iemand een straat verder vandaag ook problemen met Internet had of heeft. De laatste weken veel klachten in de buurt trouwens. 

Forum|alt.badge.img+2

@Gilbert_07 er is misschien met de werken een kabel geraakt waardoor er problemen zijn, 

proximus moet eerst vinden waar dat probleem zit om het te kunnen oplossen.

zou je veel succes wensen met de verdere dagen.

• Auteur
  • Practitioner
  • Antwoord
  • April 22, 2026

Vandaag wel tv en internet. Fingers crossed. Dank u Proximus voor het nachtwerk! 

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • April 23, 2026

@Gilbert_07 blij om te horen dat je internet en tv terug werken.