Skip to main content
Beantwoord

Geen internet

• March 19, 2026
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb geen internet tv en vaste tel werken wel zijn er storingen in mijn regio? 

Beste antwoord door Martin

FYI:

Als je deze melding krijgt dat er problemen zijn  in je regio, dan wil dit inderdaad zeggen dat Proximus er mee bezig is en het afwachten is tot zij het probleem opgelost krijgen.

Mogelijks kan een PX moderator daar meer info over geven, maar een exacte duur geven is heel moeilijk in te schatten en hangt veel af van de complexiteit van het opgetreden probleem.

Update: hoor het juist in het vrt nieuws dat er terug problemen zijn bij Proximus en dat het nog niet duidelijk is wanneer de problemen zullen opgelost zijn!

3 reacties

Martin
  • Antwoord
  • March 19, 2026

FYI:

Als je deze melding krijgt dat er problemen zijn  in je regio, dan wil dit inderdaad zeggen dat Proximus er mee bezig is en het afwachten is tot zij het probleem opgelost krijgen.

Mogelijks kan een PX moderator daar meer info over geven, maar een exacte duur geven is heel moeilijk in te schatten en hangt veel af van de complexiteit van het opgetreden probleem.

Update: hoor het juist in het vrt nieuws dat er terug problemen zijn bij Proximus en dat het nog niet duidelijk is wanneer de problemen zullen opgelost zijn!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 19, 2026

@Martin bedankt voor de info. Hier terug internet ik hoop dat het bij de andere mensen ook het geval mag zijn.

Ik zag nochtans alle lampjes branden op mijn modem die moesten branden toen ik geen internet had, dat vond ik raar is daar een verklaring voor?

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • March 19, 2026

Er waren inderdaad algemene storingen gaande.

We hebben nog niet alle info wat er precies gebeurde, maar andere klanten vertellen ook dat de lampjes juist leken te branden maar geen internet toegang hadden.