Vraag

geen internet

  • 21 May 2020
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

Sinds bijna een uur geen internet. DSL en wan lichtjes op bbox branden niet. Mijn kinderen moeten blokken en hebben laptop nodig. De universiteiten starten volgende week met online examens. Regio kontich

 

 


6 reacties

@Elwa Als je belt naar helpdesk 0800 22 800 en je telefoonnummer ingegeven hebt, krijg  je dan de melding dat er in je regio problemen zijn.

hier op het forum komt vandaag niemand van proximus zelf langs.

anders toch eens proberen om je bbox te resetten > klik hier mss is de kans klein dat je het zo in orde krijgt zeker als de fout bij prox ligt maar je kunt het eventueel probern indien het aan de bbox zou gelegen zijn !

Hoi, ik heb net gebeld en krijg door dat er een incident zou zijn. Dus wachten tot de techniekers het hebben opgelost. Toch bedankt voor je reactie

Inderdaad er zal niks anders opzitten en hopelijk is het vlug hersteld.

Reputatie 7
Badge +4

&

mocht het even duren misschien best vragen een bijkomend aantal GB/TB te bekomen op een mobiel abo en (wifi) tethering toepassen tussen smartphone en laptops/PCs/…

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mob_hotspot/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-5g-4g-of-3g/uw-gsm-of-tablet-als-mobiele-hotspot-instellen.html

louter als bijkomende info: Normaal als je die melding krijgt wilt dit ook zeggen dat ze er mee bezig zijn en goed mogelijk dat het binnen enkele uren opgelost is 

Reputatie 7
Badge +4

@Elwa Is je internetverbinding al terug in orde? Indien er nog steeds problemen zijn kan je dan het betrokken lijnnummer toevoegen aan je profiel zodat ik het verder kan nakijken.

Reageer