Skip to main content
Vraag

Geen inkomende mail


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

30 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 25 april 2023

@CarinaS1960 

.. compacnet.be is een domeinaam die gehost wordt. 

Heb je ook al telefonisch contact opgenomen met de dns masters op het nummer: 0800 23 452 (optie 3)?

 

Geert

 

 


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 26 april 2023

Ik heb alleen contact gehad via email support@dnsbelgium.be

 


Martin
  • 33120 reacties
  • 26 april 2023

Louter ter info: Het nummer dat @GeertC geeft is inderdaad voor de zelfde dienst bedoeld.

contact domeinnamen / Hosting):
Name: Belgacom DNS Masters
Phone: +32.80023452
Fax: +32.22403632
Email:dnsmaster@proximus.com

ik weet nu niet  of  dnsmaster@proximus.com mss vervangen werd door support@dnsbelgium.be ? of voor andere doeleinden gebruikt worden


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3382 reacties
  • 26 april 2023

@KorData @RA220165_01 Er zijn aanpassingen gebeurd op de POP-mailservers. Met verouderde instellingen is het inderdaad mogelijk dat je problemen ondervindt.

Het is dus belangrijk om bij je gebruikersnaam de “@skynet of @proximus” erbij te hebben staan en bij de uitgaande mailserver de beveiliging aan te zetten (SSL of TLS) zoals te zien is in de screenshots van Carina.

Krijg je specifieke foutmeldingen als deze instellingen niet helpen? 


  • Rising star
  • 15 reacties
  • 27 april 2023

Sinds vandaag alle problemen opgelost zonder iets te wijzigen.