Beste,
Voor onze vakantiewoning te Erezee deden we in 2022 een aanvraag via Ores.
Zij zorgen in de desbetreffende regio voor elektriciteitsinleidingen, teledistribitie en water.
Bij de uitvoering van de definitieve aansluiting kreeg ik enkele weken geleden te horen dat voor ons specifiek adres geen samenwerking is tussen proximus en ores. We dienden dus zelf contact op te nemen met proximus, ores kon de werken niet uitvoeren. Het verloop hierna werd eentje van lange adem. Iedereen ketste de bal door waardoor er tot op heden nog steeds geen aansluiting mogelijk is.
Vandaag ontving ik de volgende mail:
Beste klant,
Het spijt ons u te moeten melden dat een aansluiting op het adres Rue des Sapins 14 Soy momenteel technisch onmogelijk is. Er is in de centrale geen paar vrij om de nodige laswerken te kunnen uitvoeren.
Uw aanvraag werd geannuleerd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-Team
Ref. >THREAD_ID:1921007906185]
Er zijn geen andere opties ter plaatse. De aansluiting dient via proximus te gebeuren gezien er geen kabel op de straat is.
Ik vind dit nogal kort door de bocht, we zijn immers 2024 waarin thuiswerk niet meer weg te denken is.
Graag een oplossing!