Beantwoord

foutmelding mailbox

  • 21 June 2021
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Reputatie 3

goede morgen, 

Ik kan sinds zaterdag geen emails meer sturen of ontvangen met één van mijn inboxen, zowel  mijn normale email programma’s (outlook, proximus mail app) maar ook online werkt dit niet.
Krijg steeds volgende melding: 

“Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw”


Jammer genoeg is dit dus al meer dan een “paar minuten”. Iemand die hier ook al ervaring mee heeft? Lijkt me geen algemene issue bij Proximus, daar andere mailboxen wel werken. Het vervelende is dat dit mijn belangrijkste mailbox is (kan dus ook geen mails van de forum ontvangen)

@Proximus, dank voor nazicht.

Mvg

Marc

icon

Beste antwoord door marcusk50 21 June 2021, 10:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

er zijn blijkbaar problemen bij sommige gebruikers zie bv. ook hier van melding van problemen 

→ skynet-be-server-error

Maar straks komen de Prox forummedewerkes langs om je verder te helpen

Reputatie 3

Bedankt voor de informatie Martin. Ben dan inderdaad niet de enige. 
Ik zal op de andere topic eveneens reageren. 

Reputatie 3

Zoals vermeld op  skynet-be-server-error werkt het inmiddels weer :relaxed: