Skip to main content
Vraag

foutief gebruik proximus

  • 4 April 2024
  • 9 reacties
  • 208 Bekeken

Ik zie vandaag een verbruik van 6179 gb van 9216 gb in se my proximus app dit kan toch nooit juist zijn?

This topic has been closed for comments

9 reacties

Gotte
Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 5 april 2024

Hetzelfde hier bij mij 3085,1 GB - 6144 GB ? Nog nooit zoveel verbruikt.

Kan iemand dat nakijken ?

 

Mvg


Mutlie
  • 1805 reacties
  • 5 april 2024

@Gotte 
@Tstrubbe 

De Proximus medewerkers hebben alleszins uw gegevens nodig om u te kunnen verder helpen.
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 


Joery79
  • 29 reacties
  • 7 april 2024

Dat gaat een algemene fout zijn in de app en myproximus. Bij mij is dit ook zo.

Maar als je verder doorklikt en kijkt naar de huidige maand, dan klopt het wel. (onderste afbeelding)

 

 


Mutlie
  • 1805 reacties
  • 7 april 2024

Je kan eens schudden met je toestel, zo zou je dit euvel kunnen melden.


Martin
  • 32645 reacties
  • 7 april 2024

@Joery79 

Ter bijkomende info: het is ondertussen een bekend probleem voor Proximus maar zoals Mutlie het reeds aangehaald heeft kun je het best melden via de shakerfunctie waar je dan belandt in het menu waar je het probleem kan doorgeven zodat dit dan dadelijk bij de juiste dienst terecht komt, die ook zorgt voor de oplossing.


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 630 reacties
  • 7 april 2024

wat is dat allemaal met de shakerfunctie, ik kijk op de laptop en ook hetzelfde probleem, 


Martin
  • 32645 reacties
  • 7 april 2024

@Valencia 

dat is iets dat je kunt gebruiken als je de myproximus-app op bv je smartphone opent en het  probleem wilt melden, door te schudden met je smartphone, waarbij zich dan een menu opent waar je uw probleem kunt beschrijven en dit komt dan terecht bij de bevoegde dienst die het probleem kan oplossen.


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 630 reacties
  • 14 april 2024

dank voor het antwoord en intussen is het verbruik ook weer normaal, dus dit probleem is ook opgelost


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 630 reacties
  • 14 april 2024

weet je waarom ik nu pas maar antwoord, het berichtje met uw reactie is nu pas toegekomen.   Nu dit is wel heel laat maar normaal komt een bericht van het forum met een reactie steeds een dag later toe.  Dus ik vraag me af hoe het komt dat reacties van het forum steeds een dag later toekomen.  Ik had het vroeger met andere mails ook wel eens voor maar dit is de laatste tijd bijna niet meer.  Na verschillende meldingen daarover via het forum ook, lijkt dit toch opgelost.  Nu nog mails van het forum.