Skip to main content
Vraag

Fout 2055


  • Apprentice
  • 4 reacties

Ik krijg sinds kort foutmelding “2055”.  Kan de koppeling hersteld worden aub ?

15 reacties

Martin
  • 32667 reacties
  • 26 juli 2020

In afwachting dat iemand van proximus zelf je morgen kan verder helpen, geef ik je al deze link mee met gelijkaardig probleem 

→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/proximus-cloud-geeft-fout-2055-50839#post658249

kan je nog via de website  inloggen: http://www.proximuscloud.be/ 

(NB: je kunt die fout 2055 zowel krijgen via de app als via de webversie)

soms moet iemand van proximus je account opnieuw koppelen en is het dan in orde.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 27 juli 2020

Krijg je dit op al je toestellen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 augustus 2020

Beste Proximus,  de fout 2055 blijft nog steeds ….


Martin
  • 32667 reacties
  • 8 augustus 2020

TUI: Maandag komen de mensen die van proximus zelf zijn hier terug op het forum.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 10 augustus 2020
Bart3 schreef:

Beste Proximus,  de fout 2055 blijft nog steeds ….


ondervind je dit problem op al je toestellen ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 11 augustus 2020

Inderdaad, kan niet op de website proximuscloud.be op alle toestellen ….overal fout 2055


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 11 augustus 2020

Hier zelfde probleem  http://www.proximuscloud.be geeft een leeg blad met FOUT

Ook op alle toestellen


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 12 augustus 2020

Gisteren kon ik tijdelijk op proximuscloud.be, enkel op PC, niet op laptop, helaas de pret was van korte duur ….


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 augustus 2020

Hier hetzelfde verhaal account terug gekoppeld, alle foto's kwijt en dan de melding dat mijn 10gb vol was ook al betaal ik extra voor 100gb. Vandaag terug de melding foutcode 2055 troep is het. 


Martin
  • 32667 reacties
  • 16 augustus 2020

Ter info: Soms slaag ik erin om toch in te loggen als ik inlog op http://proximuscloud.be terwijl ik de browser gebruik in privé browsing via toetstcombinatie CTRL SHIFT N

eventueel eens proberen

maandag komen de prox medewerkers hier terug langs


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 augustus 2020

Installeer de browser Brave en probeer nog eens , hier werkt deze browser telkens opnieuw, terwijl chrome en andere browsers die foutmelding geven.

 


Martin
  • 32667 reacties
  • 16 augustus 2020

Met  Opera en Vivaldi werkt het bij mij ook met FireFox nog niet geprobeerd maar als je toch moest met gelijk welke browser vast lopen probeer altijd dan eens de privé mode van je browser, wat niet wil zeggen dat het bij ieder probleem op die manier opgelost zijn maar heeft mij toch al dikwijls verder geholpen.


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 augustus 2020
Martin schreef:

Met  Opera en Vivaldi werkt het bij mij ook met FireFox nog niet geprobeerd maar als je toch moest met gelijk welke browser vast lopen probeer altijd dan eens de privé mode van je browser, wat niet wil zeggen dat het bij ieder probleem op die manier opgelost zijn maar heeft mij toch al dikwijls verder geholpen.

Firefox ook geen probleem hier…

Jammer dat ze op de helpdesk dit niet eens vermelden, om eens een andere browser te testen...triestig.


André

Bij het open van mijn gratis 10GB via My Proximus krijg ik steedr foutmelding 2055.Hoe kan die fout die bij veel proximus klanten voorkomt opgelost worden?ikheb op 02/05/2023 gedurende 1uur gebeld met de klantendienst zonder resltaat.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3341 reacties
  • 5 mei 2023

@André brouwers Ondersteuning van de Cloud gebeurt enkel via Mail. U kan dit hier melden. Dan kom je automatisch bij de juiste mensen terecht. 


Reageer