Ik ben verhuisd en moet noodgedwongen overstappen naar Fiber.
Aanvraag gedaan online, tot drie keer toe want nooit iets van formeel gevolg gezien/gehoord, alvorens ik iet of wat van communicatie ontving (twee weken later). Bleek dan dat mijn voorgaande aanvragen telkens geannuleerd werden.
Ik krijg na 5 uitgaande telefoons over een periode van 3 weken, en eindeloos geping-pong van dienst naar dienst te horen dat ik bij het contractvoorstel, dat nog eens een week later komt dat ik nog geen afspraak kan maken met een installateur. “U zal binnen de 48u gecontacteerd worden om een afspraak in te plannen”. Een week verder, nog eens aangedurfd om voor een 6e keer te bellen. Ik krijg na een half uur wachten te horen dat het “erg druk is voor fiber momenteel”.
Ik moet nog twee dagen wachten en dan word ik zéker gecontacteerd. Zelfde verhaal. Hoe lang ik dan ga moeten wachten op een installateur wanneer ik een afspraak ga kunnen inplannen? “Dat kan tot 3 weken zijn, mijnheer”.
Het feit dat mijn partner niet meer van thuis kan werken omdat haar karrenvracht aan mobiele data er al door is door te hotspotten maakt niet veel uit. “Wij kunnen u daarmee niet helpen”.
Wat klaarheid aub