Skip to main content

Meer dan een jaar geleden leggen ze fiber in onze wijk , 1 juli komen ze status woning maken ,.. dan eindelijk feb komen ze de kabel binnen leggen en dan dan slaag je er niet in om een afspraak te maken ,.. na een maand vele aanvragen en dossiers later : geen oplossing , zo snel is die fiber niet 🧐

Dag @Guy V Proximus brengt je op de hoogte zodra jouw adres in aanmerking komt voor Fiber. 

Tijdens de wachtperiode  heeft Proximus geen zicht op de planning of op de manier waarop Fiber in de woning zal binnen gelegd worden.

 

Indien je meer informatie wenst over de aanvraag kun je je richten tot service@fiberklaar.be 

of via de  constructiepartner rechtstreeks die actief is in je regio:

Fiberklaar website/ projecten

Waar is Fiberklaar? Hier bouwen we aan ons fibernetwerk


Beste 

Heidi die fiber kabel ligt al lang binnen . 
 


@Guy V “Om glasvezel via Proximus beschikbaar te maken, dienen bepaalde kasten op straat te worden geplaatst. Hiervoor moeten aanvragen worden ingediend en goedgekeurd. Het kan verschillende maanden duren voordat alles in orde is. Zodra er een afspraakdatum mogelijk is, wordt u hierover geïnformeerd.Groetjes,Joel.


Reageer