Sinds aan paar weken heb ik Flex Giga Fiber … en 2 Wifi Boosters (zitten in het pack).
Ik heb nog nooit zo’n problemen gehad met Wifi als nu!
Supersnel internet zou je verwachten… alleen valt het internet gedurig weg op een MacBook en kan mijn iPad niet meer op Wifi connecteren… Het wordt met de dag slechter.
Zowel de MacBook als de iPad moeten via WiFi op het internet (ethernet geen optie in ons huis, maar dat was vroeger ook zo en toen ging het probleemloos!).
Onze TV is met een ethernetkabeltje verbonden aan de WiFi-Booster die het dichtst bij de router staat: de TV werkt nog (voorlopig??) prima.
De Wifi Boosters hebben een lichtje dat aangeeft of ze op een gepaste locatie staan: groen is goed, oranje nog OK en rood slecht. De kleuren wisselen in de praktijk constant!
Je kan ook de SSID instelling op de router niet meer wijzigen zodat je twee aparte zou hebben voor 2.4Ghz en 5GHz: het is alles of enkel en alleen 2.4GHz (wat te weinig is voor de tv).
Ik hoop dat hier vanuit Proximus op gereageerd wordt met een afdoende oplossing: ik betaal nu meer dan vroeger en heb constant internet-problemen!