Onlangs overgestapt naar een fiber-aansluiting maar problemen met tv. Daardoor alle vroegere opnames verloren gegaan. Kunnen deze teruggezet worden zodat we die alsnog kunnen bekijken?
Zijn de opnames nog beschikbaar in Pickx?
Neen, alles is weg, maar volgens een telefonisch contact bij proximus zouden die wel nog in de cloud te zien zijn. Maar ze krijgen ze niet overgezet naar mijn nieuw Fiber-nummer!
gisteren ook Fiber geïnstalleerd. ‘s avonds was ook alles weg, maar ze stonden nog op de computer op pickx. Ik heb juist de decoder herstart en alles was terug in orde. Vanmorgen nog eens gekeken en alles blijft ok
Het is inderdaad zo dat het kwestie is van her synchroniseren en dit kan (soms) opgelost worden door de bbox even stroomloos te zetten en soms is het nodig van van ook de bbox eerst te heropstarten of zelfs te resetten, maar best eerst beginnen door de decoder stroomloos te zetten want als het daarmee al lukt moet je al die andere stappen niet uitvoeren natuurlijk.
Als je fiber krijgt, wordt je TV aan een nieuw nr gekoppeld en moeten de opnames overgezet worden naar dat nieuwe nr. Dit zou automatisch moeten gebeuren, maar daar zal bij jou waarschijnlijk iets mis gelopen zijn.
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
dank, is aangevuld met mijn nummer en klantnummer !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.