Beste,
Vorig jaar gingen wij in op de uitnodiging om een fiber aansluiting te laten maken gezien de uitrol in onze straat zou plaatsvinden en we anders over een paar jaar afgekoppeld worden. Er werd ons beloofd dat er geen verplichting was om meteen een fiber abonnement te nemen.
We ontvingen bevestiging dat een dossier was opgemaakt en alles was klaar voor uitvoering.
Bij de aanleg bleek dat ze onze huidige internetkabel hadden doorgesneden waardoor deze met een quick fix snel gemaakt moest worden, maar dat was niet erg werd ons verteld want we zouden binnenkort toch de nieuwe fiber kabel hebben.
We hebben daarna verschillende keren telefonisch en email contact gehad met fiberklaar om te vragen wanneer dit eindelijk in orde zou komen, maar kregen telkens een antwoord dat het wel later op de planning zou komen.
Nu maanden later wordt ons verteld dat er helemaal geen fiber aansluiting meer voorzien is voor ons huis. Als we alsnog aangesloten willen worden zegt fiberklaar dat we eerst verplicht een abonnement moeten nemen op fiber.
Nu zitten we met een herstelde kabel die het elk moment kan begeven en geen fiberkabel tenzij we een duurder abonnement nemen. Dit kan echt niet, dat was ook helemaal de afspraak niet toen we instemden met de werken aan onze kabel. We hopen hier alsnog een deftige oplossing te krijgen, want fiberklaar wil ons niet meer helpen ondanks dat zij de problemen hebben veroorzaakt.

