Skip to main content

fiber

• September 18, 2025
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Ik kreeg een mail om een afspraak te maken om Fiber “gratis” binnen te brengen… in de kleine letters staat dat de installatie enkel gratis is als je een fiber pack neemt.

ik contacteerde de klantendienst met de mededeling dat men van mij fiber mag binnen brengen (wachtleiding) maar ik nog niet wil overstappen op Fiber.

Er werd mij meegedeeld dat dat niet kon ? 

Met de info die ik op het internet vond zou dat wel mogelijk moeten zijn… wie weet raad ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 18, 2025

@Luc1850 Bij mijn weten zal dit nog niet verplicht zijn om gratis fiber te laten binnenkomen of anders heeft Fiberklaar mij ook blaasje wijs gemaakt tijdens hun site survey,  maar omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen bevestigen: 

Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Als dit niet zo is kun je wel in ieder geval wachten om fiber te laten binnenbrengen/aansluiten tot je het bericht krijgt va PX dat koper bij u binnenkort zal uitgefaseerd worden.

Update: nu heb ik eens vlug dit hier doorgenomen : → Veelgestelde vragen over fiber | Proximus

Je moet mss onderscheid maken tussen fiber binnenbrengen in je gebouw tov van de fiberaansluiting binnenbrengen met fibermodem/IB (met aansluiting dus) wat dan wel een stap verder is!?

Enfin we horen wel wat de PX moderatoren hierover zeggen.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 19, 2025

@Luc1850 Het binnenbrengen van Fiber tot in de woning is volledig gratis, zelfs als er geen onmiddellijke aansluiting plaatsvindt.Groetjes,Joel.