Skip to main content

Hey,

Langs 1 kant van de straat ligt volledig fiber, mijn kant van de straat niks al liggen er wel overal de putjes van proximus. De aannemers zijn al meer dan 1 jaar verdwenen en niemand kan/wil mij zeggen wanneer mijn kant van de straat in orde komt. Graag een reactie van proximus aub.

Betreft Ferdinand Pauwelsstraat te 2180 Ekeren, de oneven nummers geen fiber...de even nummers wel.

@pinophai  Dag volgens de informatie wat we hebben is dit wel zo maar dat de infrastructuurwerken nog niet volledig afgehandeld zijn.

...en wanneer gaan ze dat doen? Na 1 jaar zou dat al wel eens mogen gebeuren. Staat dat al ingepland of is dit gewoon vergeten?

@pinophai     einde infrastructuurwerken 31/12/2023. Als alles klaar is zul je wel gecontacteerd worden 

ik ben eens benieuwd maar geloof er niet meer in. Toch dank voor uw antwoord.

31/12/2023 hebben we dus niet gehaald, nog maar 1 jaartje geduld zeker?

Geduld is een mooie deugd 😉

Er zijn nog miljoenen mensen in België waar er nog geen fiber ligt. Wees dus blij en voel je geprivilegieerd, dat de fiber er al ligt bij jou in de straat, op enkele maanden zal het nu ook niet aankomen hé ...

Geduld is een mooie deugd 😉

Er zijn nog miljoenen mensen in België waar er nog geen fiber ligt. Wees dus blij en voel je geprivilegieerd, dat de fiber er al ligt bij jou in de straat, op enkele maanden zal het nu ook niet aankomen hé ...

Na bijna 2 jaar wel.

Voor januari zal het ook niet zijn dus, misschien kan ik verhuizen naar de overkant van t straat?

Voor februari zal het ook niet zijn, hierover staat wel een huis te koop en daar ligt al 2 jaar fiber. Mss toch eens gaan kijken.

@pinophai . Dag,  ik heb vandaag nog eens navraag gedaan daar er in de systemen niets is gewijzigd. Later  nieuws. Groetjes.

@pinophai  Dag, de verantwoordelijke dienst laat ons vandaag weten dat jullie kunnen aangesloten vanaf 30/4/2024. Groetjes Luc

@pinophai  Dag, de verantwoordelijke dienst laat ons vandaag weten dat jullie kunnen aangesloten vanaf 30/4/2024. Groetjes Luc

Was het niet 2025?

Kan u nog eens informeren aub?

@pinophai  Heidi heeft dit opnieuw geescaleerd naar de dienst op 7/5 maar er is nog geen feedback.

@pinophai  Heidi heeft dit opnieuw geëscaleerd naar de dienst op 7/5 maar er is nog geen feedback.

Hey, hebt u nog iets vernomen?

Mvg, Guido

Dag @pinophai nog geen feedback ontvangen, ik heb een reminder verzonden. 🤞🏻

Dag @HeidiE feedback ontvangen: ‘Deze werken worden tegengehouden door Synergie, dit wordt uitgevoerd door stad Antwerpen. Hier hebben wij geen planning van.’ Misschien kun je informeren bij de stad zelf? Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE feedback ontvangen: ‘Deze werken worden tegengehouden door Synergie, dit wordt uitgevoerd door stad Antwerpen. Hier hebben wij geen planning van.’ Misschien kun je informeren bij de stad zelf? Groetjes, Heidi

Tja, als zelfs proximus niet weet wanneer proximus werken uitvoert dan wacht ik gewoon nog een paar jaar. 

Dag @HeidiE feedback ontvangen: ‘Deze werken worden tegengehouden door Synergie, dit wordt uitgevoerd door stad Antwerpen. Hier hebben wij geen planning van.’ Misschien kun je informeren bij de stad zelf? Groetjes, Heidi

Kan u mij nog een update geven aub?

Je zal toch moeten wachten tot na het weekend, hier is niemand van Proximus in het weekend.
En heb je geïnformeeerd bij de stad? (want zolas je kan lezen in het anwoord van @HeidiE  bepalen zij mee de planning van Proximus)

Kan u mij nog een update geven aub?

Je had ook nog een vraag ivm Proximus.

Ik heb bij onze diensten nagevraagd en ze zeggen mij het volgende :

Deze werken worden uiteraard niet tegengehouden door zgn. ‘synergie’. Dus wat proximus beweert klopt niet.

Op dit moment voert AWW in de Ferdinand Pauwelsstraat werken uit (noodzakelijke herstellingen).

Voor een individuele aansluiting van Fiber moet u met Proximus zelf afstemmen, dat loopt niet via de stad en daar hebben wij geen directe contacten. Blijkbaar is een wachttijd van 2 jaar bij Proximus voor Fiber ook geen uitzondering.

Dus, blijven aandringen bij Proximus, helaas.

mvg

Koen Palinckx

Districtsburgemeester Ekeren

Dit lijkt inderdaad een “nogal vreemde lang aanslepende bedoening” cfr website BIPT dataportal landline

ibpt | Dataportaal - Atlas van vaste lijnen

groen = fiber uitgerold in het publieke domein, klanten mogelijks reeds aansluitbaar

“groen-geel” =  enkel xdsl beschikbaar (zelfs deels aan dezelfde kant van de straat

Er moet normalerwijze eerstdaags een update van deze kaarten op het BIPT dataportal verschijnen (situatie .Q4.2024)

Reageer