Skip to main content
Vraag

Esim qr-code werkt niet1

• 7 december 2024
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht in de Proximus-winkel.

Ik heb de instructies gevolgd bij het overzetten van mijn esim.

De QR-code waarmee ik mijn eerste telefoon en e-SIM kreeg, werkt niet.

Stuur dan een nieuwe per e-mail.

ESIM-activatie op Myproximus werkt ook niet.

Ik zat zonder simkaart.

5 reacties

Martin
  • 32899 reacties
  • 7 december 2024

Als deze aangegeven methode hier niet werkt, dan best (indien nog niet gebeurd) omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 december 2024
Martin schreef:

Als deze aangegeven methode hier niet werkt, dan best (indien nog niet gebeurd) omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Helaas werken deze instructies niet goed.

Myproximus en proximus+ beschikken helemaal niet over de activatiefunctie van de simkaart.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 316 reacties
  • 8 december 2024

@Okan Gurcan  is dit een bestaande E-Sim dat je in een nieuwe smartphone wilt installeren???

als dat zo is moet je die e-sim eerst deactiveren op de eerste telefoon voor je deze in de nieuwe kan steken.

Martin
  • 32899 reacties
  • 8 december 2024

TBI: staat ook in mijn bovenstaand link …..“deze aangegeven methode hier “ …. beschreven onder:

kies toestel
enzovoort …...

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 316 reacties
  • 8 december 2024
Martin schreef:

TBI: staat ook in mijn bovenstaand link …..“deze aangegeven methode hier “ …. beschreven onder:

kies toestel
enzovoort …...

heb dit niet gelezen maar top dat je dit ook nog eens mee geeft, velen weten dat niet en denken dat ze een bestaande E-sim zomaar kunnen overzetten van de ene naar de andere (wat door vele providers zo wordt verwoord naar de klanten toe).