Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta

  • 29 augustus 2017
  • 416 reacties
  • 21626 Bekeken


Toon eerste bericht

416 reacties

Verbinding via PPPOE is natuurlijk ook niet het leukste mijn ps4 is nu niet meer zichtbaar in het netwerk en hierdoor kan ik niet meer gebruiken youtube op telefoon naar ps4, server afspelen via ps4.

Sinds mijn 'nieuwe' modem van gisteren is plots de wifi overal superslecht ook wtf.
Sta je nog op het zelfde wifi kanaal als bij je vorige bbox3 want het enen kanaal op 2.4 GHz wordt meer gestoord dan het andere mss eens proberen op kanaal 1 of 6 of 11 te zetten om te zien wat de beste is.
De bbox eens heropstarten door 5 seconden stroomloos te zeten kan ook nooit kwaad.
Hoe zit dat hier ondertussen? 2de dag van launch en nog steeds gewoon niet speelbaar met technicolor modem op xbox 🙂
Ik zit het met hetzelfde probleem nog altijd. 😞 😞 :-(
Heb een privé bericht verstuurd, hopelijk komt er vlug een oplossing uit de bus.
Hoe zit dat hier ondertussen? 2de dag van launch en nog steeds gewoon niet speelbaar met technicolor modem op xbox :)
en als je uw xbox op dde bbox3 in DMZ zet, dit helpt ook niet zeker, heb je al geprobeerd?

http://192.168.1.1 ->

Reputatie 7
Badge +4
Nicky,

Als je ons een privé bericht stuurt met je vaste lijnnummer en 2 UPS punten (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL) die je voorkeur hebben, sturen we een nieuwe bbox.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim
Hoe zit dat hier ondertussen? 2de dag van launch en nog steeds gewoon niet speelbaar met technicolor modem op xbox :)
en als je uw xbox op dde bbox3 in DMZ zet, dit helpt ook niet zeker, heb je al geprobeerd?

http://192.168.1.1 ->



Nee werkt inderdaad niet,heb ook alle nodige poorten opengezet op mijn xbox via portmapping maar ook dat lijkt niets te helpen.
Reputatie 6
Badge +4
Van zodra positieve feedback van de testers nieuwe firmware zal zo vlug mogelijk een rollout gebeuren naar andere klanten toe; mvg sabine
En hoe lang duurt het? Je hebt betaald voor het spel en wil het afspelen.
Hey iedereen,

Scarlet gebruiker hier. Zonet getelefoneerd met hun klantendienst en ze hebben vandaag al ettelijke klachten ontvangen ivm dit probleem. Modems omruilen is geen optie en ben ik zelf ook geen voorstander van.

Ik hoop vooral dat ook PC gebruikers geholpen zullen worden, zo plan ik Destiny 2 op PC te spelen ipv PS4.

Kunnen jullie garanderen dat de Scarlet gebruikers ook geholpen zullen worden met de firmware update die jullie aan het uitvoeren zijn?

Met vriendelijke groeten,
K
Reputatie 6
Badge +4
Timo

Je kan dit pakket tracken via de site ups

https://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE


traceren- traceergeschiedenis- traceren volgens referentie

het referentienummer = gsm nummer met 0032 ervoor

dus 00xc

Mvg sabine

Ok. Ik heb dus een prive-bericht gestuurd met alle nodige informatie en een link naar dit topic zodat men weet wat voor modem ik zou moeten hebben. Het zou een C+ moeten zijn? Wordt er een bericht terug gestuurd ter conformatie of wordt de nieuwe modem automatisch opgestuurd naar mijn afhaalpunten die ik heb opgegeven?
Vraag me af hoe het komt dat sommige mensen wel een modemswap krijgen en sommigen krijgen geen gevolg aan het privebericht dat ze gestuurd hebben naar het proximus team?
Badge +4
Dag Unimatrix, ik denk dat mijn collega je privé bericht niet had gezien. Ik heb je ondertussen en bbox3v+ verzonden.
Timo

Je kan dit pakket tracken via de site ups

https://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE


traceren- traceergeschiedenis- traceren volgens referentie

het referentienummer = gsm nummer met 0032 ervoor

dus 00xxc

Mvg sabine



Mag ik vragen waarom jullie mijn gsm nummer open en bloot op het forum zetten ?
Ik begin hier wel het schijt te krijgen van proximus ik meld donderdag het probleem en pas dinsdag een modem ? Dikke bal keep up the good work -.-"
Scarlet gebruiker hier en zelfde probleem. Uit ervaring met destiny 1 weet ik dat de 'makkelijkste' oplossing voor dit probleem gwn de Pppoe login invoeren is maar jammer genoeg wilt scarlet dit niet doorgeven.. Enkel als je een technieker tegen betaling laat komen.. Mooie service!

Maar soit, heb al geprobeerd om ps4 in dmz te zetten, werkt niet. Ports forwarden, werkt niet. Die bbox3 is een lastig bakske..

Beste dat ik nu gevonden heb is om mijn ps4 op een slecht ip te zetten waardoor ik een strict (3) nat type krijg, omgekeerde van wat ik wil.. Nu is het geen cabbage error meer maar vlieg er wel soms nog uit door een bee of beaver error..

Edit: wel grappig dat het 'beste' antwoord hier aanraad om de Pppoe in te voeren terwijl Scarlet dit langs geen kanten wil lossen
Bedankt voor het bericht, Robrecht!
dit geldt inderdaad hier enkel voor proximus klanten voor scarlet klanten wordt hier op 't forum geen support gegeven, heb ik hier ook al in andere posten op het forum gelezen in antwoorden van prox medewerkers, en moet je u richten tot scarlet (of die een forum hebben weet ik zelf niet, zou eens moeten googelen)
Nergens iets te vinden van een scarlet forum, daarmee dat ik het hier plaats aangezien proximus het moederbedrijf is. Enkel een pagina te vinden over alle ontevreden klanten zoals mij. En zoals ik zeg biedt de klantendienst geen enkele hulp, enigste da ze kunne zegge is da ze het niet weten of ni bevoegd zijn. Vraag je wie wel bevoegd is of op welke manier ik aan dat paswoord kan geraken is het 'ik weet het niet'..
zouden er op het userbase.be/forum nog geen leden zijn die het weten hoe je die kan bemachtigen!
Was toevallig op dat forum dat ik een topic had gezien van iemand die ook zijn Pppoe login nodig had en dat het nu een betaald technieker moest zijn terwijl het enkele maanden ervoor gratis was. Situatie ziet er hopeloos uit voorlopig zolang bungie het niet fixt of scarlet een firmware update ofzo doet waardoor het oplost zou zijn.. Zeer vervelend 😕 maar toch bedankt martin.
Badge +4
caRone, je kan altijd eens proberen scarlet te contacteren via hun social media kanaal. https://twitter.com/scarlet Wij kunnen je jammer genoeg niet helpen vanwege de wetgeving.
Ook al sinds de 7de dat ik Destiny niet kan spelen op mijn X-Box. heb al een PB gestuurd voor een vervanging.
Is er al geweten waarom de Techincolor modem niet samenwerkt met Destiny?
[quote=Timo731]Timo

Je kan dit pakket tracken via de site ups

https://wwwapps.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE


traceren- traceergeschiedenis- traceren volgens referentie

het referentienummer = gsm nummer met 0032 ervoor

dus 00xxc

Mvg sabine

Badge +4
Afgelopen week ook die problemen 🤔 meegemaakt in combinatie Xbox en Technicolor modem en dit topic te hebben doorgelezen heb ik ook maar een PB gestuurd naar PX team voor een modemswap.

Reageer