Beste forum,
sinds enige tijd heb ik het probleem dat sommige van mijn emails vanzelf worden verwijderd uit mijn inbox. Om even te schetsen; het mail adres gebruik ik al +15j zonder problemen. Is nog een skynet account maar werkte altijd prima. Ik gebruik dit adres al jaren op mijn smartphone met 1 bepaalde app (Bluemail), op mijn Macbook en op mijn iMac. Een tijd geleden merkte ik opeens dat er mails begonnen te verdwijnen uit mijn inbox, na ongeveer (dus niet exact) een maand worden de oudste gewist. Door synchronisatie zijn ze uiteraard ook verwijderd op andere toestellen, alleen op de iMac blijven ze staan.
Ook via de webmail bekom ik hetzelfde resultaat. Er staan of stonden op geen enkel moment regels ingesteld die mails zouden moeten verwijderen. De mails in kwestie zijn niet gearchiveerd, en ook niet te vinden in de prullenbak. Op een bepaald moment dacht ik dat de smartphone app er voor iets tussen zat, ik gebruik nu een andere app, ging een tijd goed maar gisteren stelde ik opnieuw hetzelfde vast. Ik heb ondertussen ook al het wachtwoord voor de email login veranderd, je weet nooit dat er iemand toegang zou hebben tot mijn mails en wat zou willen klooien, allemaal zonder resultaat. Is er iemand die zou kunnen bedenken wat de reden hiervoor kan zijn? Begin stilaan ten einde raad te komen..
Alvast bedankt!