Skip to main content
Vraag

email skynet

  • 18 november 2021
  • 9 reacties
  • 337 Bekeken

Ik heb per ongeluk mijn emailadres in my proximus gewist, kan dit niet terug krijgen daar van skynet was. Is het mogelijk dat jullie het kunnen terugzetten. Mijn klant nr17614..

Kan daardoor geen emails emails meer ontvangen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • 33951 reacties
  • 18 november 2021

FYI: als die gewiste mail niet meer in de prullenbak zit kan Proximus die niet meer terugzetten.


  • Auteur
  • Rising star
  • 17 reacties
  • 18 november 2021

Het is niet de mail die gewist is, maar mijn emailadres is verwijderd uit my proximus.


Martin
  • 33951 reacties
  • 18 november 2021

  • Auteur
  • Rising star
  • 17 reacties
  • 18 november 2021

Het probleem is, ik kan wel een nieuwe alias maken maar niet in skynet. het email adres dat alles beheert was in skynet en dat kan ik niet meer aanmaken. Is er een mogelijkheid dat jullie dat skynet adres opnieuw aanmaken in myproximus.


Martin
  • 33951 reacties
  • 18 november 2021

Dan ga je moeten afwachten op een reactie/hulp van een Proximus forummedewerker van zodra ze hier langskomen.


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 94 reacties
  • 18 november 2021

In het dropdown menu is er inderdaad enkel nog maar a @proximus.be terug te vinden indien je een nieuwe alias wilt aanmaken.

Om hier op aan te sluiten..

Kan je de naam van een mailbox wijzigen met behoud van de aanwezige aliassen?


Martin
  • 33951 reacties
  • 18 november 2021

dat zal een proximus medewerker moeten uitvoeren dan want een mailbox veranderen kun je niet, ook niet wissen trouwens.


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 94 reacties
  • 18 november 2021

Bedankt, was maar een vraagje ben niet van plan om dat te doen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 19 november 2021

@raoul_04 Als ik ga kijken in ons systeem zie ik beide aliassen nog staan.