Vraag

Email problemen

  • 10 November 2021
  • 30 reacties
  • 3240 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Het wordt alleen maar erger. Al verschillende keren gebeld, telkens ticket en belofte dat men gaat terugbellen, wat niet gebeurt….

Webmail gaat soms heel traag, maar meestal niet.  Melding na inloggen (als dat al lukt):  “Er is een onverwachte fout opgetreden” of “Dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden”

Outlook crasht op eerste Pc en op tweede verdwijnen emails in Postvak IN (en met zoekfunctie ook niet meer terug te vinden)

Al verschillende dagen bijna niet kunnen werken. Waar is die “BIZ” support ???

Reputatie 7
Badge +5

@Klaas168 Heb je nog steeds een probleem met de webmail? Maak je al gebruik van de nieuw lay-out?

Helaas hebben wij geen zicht op eventuele problemen met outlook.

Best dan een reactie afwachten van een Prox medewerker vrijdag.

Dank voor uw reactie alvast.  Nee, men wist dat ik Biz klant ben maar van geen contactpersoon of nummer gesproken.

Als Biz klant heb je dan geen nummer van een contactpersoon die je kunt opbellen.

NB. op feestdagen (en weekends) komt hier niemand langs op het forum die van proximus zelf is.

Reageer