Vraag

email probleem

  • 2 April 2022
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 58 reacties

Ik heb al een hele tijd problemen met mijn mails. Mails ontvangen duren soms redelijk lang, soms lukt het vliegensvlug. Mails versturen lukt bijna nooit, ik krijg dan steeds de volgende foutmelding

Er is een onbekende fout opgetreden.

Onderwerp ''
Serverfout: 421
Reactie van server: 421 Cannot connect to SMTP server 195.238.22.30 (195.238.22.30:587), connect error 10060
Server: 'relay.proximus.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC67
Protocol: SMTP
Poort: 587
Beveiligd(SSL): Ja

Ik heb dit probleem zowel op mijn pc als mijn gsm en mijn vrouw haar gsm.

Als ik mails verwijder uit mijn inbox of prullenbak gebeurt het regelmatig dat ze na enkele tellen terug verschijnen en dan kan ik ze weer verwijderen.

Het lijkt er op dat er echt wel problemen zijn met syncroniseren met de proximus mailservers.

Wanneer ik 4g aanzet verhelpt dit het probleem nog niet.

Ik denk dus dat het probleem echt wel bij Proximus aan de mailservers ligt.

Dit is nu toch al enkele maanden bezig, ik hoop toch eens op een degelijke oplossing.

Ik betaal elke maand toch genoeg, dan verwacht ik wel dat het werkt.


1 reactie

FYI: 

David W  Community Manager schreef: 

Om ook hier een oplossing voor te bieden, vragen we je onderstaande instructies te volgen.

Indien nog problemen zou ervaren met je mailbox, vragen we contact met ons op te nemen via:
 0800/22800 (Residentiële klanten) – Optie 4 – Storingen - Optie 2 E-mail
(Of 0800/22500 (Business klanten) - Optie 4 Storingen - Optie 2 E-mail)
Waar onze medewerkers een gedetailleerde registratie zullen maken met de omschrijving van het exacte probleem zodat onze IT teams dit individueel kunnen onderzoeken.

PS: Iemand van Proximus zelf komt pas maandag terug langs hier.

Reageer