Vraag

email account

  • 11 March 2020
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste  normaal krijg je bij Proximus of Telenet een bijpassent email account. Nu vraag ik mij af mag ik er dan zomaar één maken? En hoe moet dat dan geconfigureerd worden. Want ik ontvang ook nog andere accounts bij incredimail, dus die mail moet daar heen. En voorlopig ben ik nog geen maand klant dus wacht ik nog steeds op papieren om een My Proximus account aan te maken.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@annaconda als je klant bent geworden heb je een welkomstbrief ontvangen. 
Daarop staat je klantennummer, activatiedatum en je MyProximus activatiecode.

Deze heb je nodig om je Myproximus account aan te maken. 
Je moet vervolgens ook papieren hebben ontvangen (als je beschikt over een internetverbinding via Proximus) over een papier waarop je alias met je paswoord staat.

Bvb. pr123456@proximus.be met een bijhorend paswoord. 

Reputatie 2
Badge

@annaconda als je klant bent geworden heb je een welkomstbrief ontvangen. 
Daarop staat je klantennummer, activatiedatum en je MyProximus activatiecode.

Deze heb je nodig om je Myproximus account aan te maken. 
Je moet vervolgens ook papieren hebben ontvangen (als je beschikt over een internetverbinding via Proximus) over een papier waarop je alias met je paswoord staat.

Bvb. pr123456@proximus.be met een bijhorend paswoord. 

Dank, je voor je antwoord. Maar dat is het nu net ik  heb dus niets gehad toen men die installatie hier kwam plaatsen. Vandaar die vraag. Binnen 1 week ben ik 1 maand klant en heb ik misschien die papieren. Ik weet het ook niet.

 

Reputatie 2
Badge

Wat ik wel heb gekregen na twee weken is een rekening van18,61€ voor Mobilus M. En dan moet je nu zelfs al gaan betalen als je daar nog geen klant bent. Ik vind dat die facturen bij jullie ook eigenaardig worden opgesteld? Ik word 14 Januari klant maar ik moet vanaf de 10 de gaan betalen. Dat is wel snel verdiend. Zelfs  in het begin kende ik mijn klanten nr. niet. Daarvoor heb ik dan maar naar de klantendienst gebeld.

Reputatie 7
Badge +3

@annaconda Ik heb de nodige creditnota 7093128415, bedrag 3,72EUR opgemaakt voor de periode 10/2/20 tot 13/2/20(abonnement mobile).Op uw factuur staan ook de gegevens om een MyProximus profile aan te maken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

Reageer