Skip to main content
Vraag

Eigen modem registeren lukt niet

  • March 24, 2025
  • 7 reacties
  • 138 Bekeken

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 24, 2025
zou er zo moeten uitzien na registratie… zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?

 


Martin
  • March 24, 2025

mss vind je nog meer op UB-forum → Fiber met UniFi - Userbase


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 24, 2025

Is duidelijk een probleem bij proximus zelf.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 25, 2025

@numabit Hier vind je alvast wat info over het aansluiten van je eigen apparatuur. Als je je profiel verder aanvult met je lijn- of klantennummer, kan ik nakijken wat de oorzaak kan zijn van de foutmelding die je krijgt. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.

Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).


  • Apprentice
  • March 26, 2025

Hier zelfde probleem


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 27, 2025

@numabit ​@MatijaTerzic Er komen ondertussen meerdere klachten binnen. Dit is in onderzoek. 


Matija Terzic

@numabit ​@MatijaTerzic Er komen ondertussen meerdere klachten binnen. Dit is in onderzoek. 

Het word wel eens tijd voor een oplossing...