Een probleem met internet ? Feedback gezocht

  • 28 June 2021
  • 6 reacties
  • 712 Bekeken
Een probleem met internet ? Feedback gezocht
Reputatie 7
Badge +4

Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren.

Voor de test, klik hier

Hartelijk dank voor je feedback! Kies je taal door te klikken op de balk rechtsboven


6 reacties

Geachte,

Bij deze wil ik mijn internet opzeggen op 23/08/2021

Mijn klantennummer is; 622857***

Met vriendelijke groeten,

Jean Swagten

Neeroetersesteenweg 12/1

3640 Kinrooi

lukt het dan niet via Myproximus

https://www.proximus.be/webshop/nl/customs/cease.html?redirectUrl=/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Swagten onze diensten doen het nodige. Groetjes, Heidi

Hier valt internet op hetzelfde tijdstip dagelijks weg , rond 22 uur. De modem lijkt hem dan steeds te resetten maar is zeer vervelend . Zeker omdat de tv ook geen beeld meer heeft dan.

Zet je mss rond dit uur een bepaald toestel op, die eventueel zou kunnen de oorzaak zijn dat je bbox gestoord wordt

wordt je bbox gevoed via een stekkerdoos waar nog verschillende toestellen op aangesloten staan zou je eventueel kunnen proberen om deze eens te voeden vanuit een ander stopcontact bvb

Reputatie 7
Badge +4

@J0rgen Als ik de verbindingstijden van je login en paswoord bekijk zie ik die onderbrekingen daar niet terug. Dat wil zeggen dat je modem niet zijn volledige connectie verliest. 

Is het enkel op toestellen die via wifi verbonden zijn ? 

Is er, zoals Martin al vroeg, een elektrisch toestel dat dan gebruikt wordt (kan ook iets zijn dat automatisch opspringt zoals een waterverzachter,...) ? 

Reageer