Skip to main content

Een probleem met internet

• August 21, 2025
  • 7 reacties
  • 310 Bekeken
Een probleem met internet
HadewychT
Forum|alt.badge.img+4

Heb je geen internet meer? Is de wifi erg traag of heb je geen wifi meer? Krijg je geen verbinding met je b-box, Internet Box of fiber? Volg onze tips.

7 reacties

Martin
  • August 21, 2025

Update: bovenstaande link werd bijgewerkt.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Community Manager
  • August 21, 2025

@Martin Dankjewel voor je opmerkzaamheid en feedback. Ik zal het aanpassen. 

• Apprentice
  • August 22, 2025

Goeiemiddag,

sinds woensdagnamiddag 20/08 hebben wij geen internet of televisie meer bij ons thuis.

Wij hebben daarvoor de klantendienst gebeld en alles uitgevoerd zoals de operator ons voorgedragen heeft.

Wij zitten nu nog altijd zonder internet en TV en blijkbaar kan er maar ten vroegste een op maandag een technieker langskomen.

Wij zijn 2 zelfstandige mensen en werken van thuis uit, wij kunnen dus niet zonder internet.

Probeer ik terug te bellen om een technieker vroeger te laten komen,krijg ik doodleuk melding van de operator om een internetcafé in de buurt te zoeken of een businessunit te huren.

Krijg ik dan nog de boodschap mee om bij een psycholoog ten rade te gaan om mijn frustraties te kunnen ventileren.

Blijkt dat er op de koop toe vandaag een technieker bij ons in de straat staat.

Daarvoor moet je dus al 8! (acht) jaar vaste klant zijn Proximus

Martin
  • August 22, 2025

@Tom M. 
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 22, 2025

@Tom M. Kun je best naar de storingen bellen om vlug geholpen te worden.

• Apprentice
  • August 22, 2025

@Tom M. 
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Goeiemiddag, ik heb mijn gegevens bijgewerkt.

• Apprentice
  • September 5, 2025

Beste,

Wij hebben sinds enkele maanden vaak dat de wifi slecht is, plots uitvalt. Meermaals moet dan de modem gereset worden. Dit is lastig omdat mijn vrouw thuiswerk doet en ganse dag internetverbinding moet hebben. Ik vermoed probleem met de modem omdat deze al redelijk oud is. Op de modem staat nog op blauw labeltje belgacom.  Kan ik nieuwe modem aanvragen?

mvg,

Jeroen