Skip to main content
Beantwoord

e-press werkt niet (meer)

• January 29, 2026
  • 9 reacties
  • 64 Bekeken

HLN stuurde mij naar de Proximus helpdesk om de GID code te achterhalen zodat ze mij zouden kunnen verder helpen.

Bij de chat helpdesk krijg ik te horen dat Proximus geen GID-codes kan doorgeven in tegenstelling tot wat ik hier zie in andere topics.

Dus daarom stel ik mijn vraag hier opnieuw. Kan iemand mij de GID-code die bij mijn abonnement hoort bezorgen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door GeertC

@ScHAmPi 

Antwoord via privé bericht verstuurd.

Geert

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • January 29, 2026

@ScHAmPi 

PX moderatoren kunnen deze code in het privéveld ticket zetten van je forumprofiel.

TIP: Indien nog niet gebeurd, zorg er intussen voor dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat zij niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om hierdoor extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende relevante informatie aanvullen.
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers. Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 29, 2026

@ScHAmPi Wij kunnen je deze bezorgen maar enkel via telefonisch contact of via de winkel.

• Auteur
  • Rising star
  • January 29, 2026

Klantnummer staat inderdaad in mijn profiel dus ik denk dat ze de nodige info hebben. Thanks Martin.

• Auteur
  • Rising star
  • January 29, 2026

@ScHAmPi Wij kunnen je deze bezorgen maar enkel via telefonisch contact of via de winkel.

Beste Daisy, ik denk dat dat niet klopt:

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 30, 2026

@ScHAmPi 

Kan je mijn in een privé bericht je My Proximus gebruikersnaam eens doorsturen?

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • January 30, 2026

@ScHAmPi 

Kan je mijn in een privé bericht je My Proximus gebruikersnaam eens doorsturen?

Geert

Done. Alvast bedankt voor de hulp Geert.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2026

@ScHAmPi 

Antwoord via privé bericht verstuurd.

Geert

• Auteur
  • Rising star
  • January 30, 2026

GID code van Geert gekregen en intussen HLN gecontacteerd. Probleem opgelost. Dankjewel.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 30, 2026

Graag gedaan!

Geert