Vraag

E-press werkt niet meer

  • 16 mei 2021
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Sinds ik een nieuw klantennummer heb bij Proximus omwille van overdracht, werkt e-press niet meer.

Al dikwijls gebeld met Proximus, terug opgebeld geweest, enz. enz. Dus uren en uren aan de foon.

Nu probeer ik het maar eens via deze weg.

E-press staat vermeld bij mijn producten, maar ik krijg dit niet gekoppeld aan mijn HLN-account. Telkens krijg ik :

Dit zowel in de app als computer.

Bij HLN vertelde ze me dat ze van Proximus een code ??? nodig hebben?

Vanaf januari toen ik klant werd bij Proximus tot vorige week was alles perfect dik in orde.

Maar nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Wie o wie kan mij aub helpen ?


5 reacties

FYI:morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs om je hierbij verder te helpen

Reputatie 7
Badge +2

@Eddy61 

Beste Eddy,

er is een dossier lopende (48206111) en we hebben de betrokken dienst gevraagd de achterliggende gegevens na te kijken.

we houden je op de hoogte.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@Eddy61 

we hebben achterliggend je account opnieuw laten refreshen

Kan je je login testen ?

indien niet OK, zoeken we verder

groeten

Tina

Ik hoop en denk dat ondertussen alles in orde is. Nieuwe account gekregen voor my proximus en HLN.

Met ‘Eddy61’ kan ik niet meer inloggen, dus vanaf nu ‘Eddy62’.

Ik kan alle +-artikels lezen maar… de digitale krant in pdf lukt wel in chrome maar niet in edge, kan ik hier nog iets aan verhelpen ?

En waarom staat hierboven mijn emailadres ipv ‘Eddy62’. ?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Eddy62 je gebruikersnaam hier hebben we intussen ook voor je aangepast! Om pdf te openen in Edge hebben we meer info gevonden in Google. Dit gaat wel om het openen van pdf uit te schakelen, maar je zal dus op dezelfde plaats ook kunnen nakijken of het wel ingeschakeld is: https://www.apowersoft.nl/wijzigen-van-de-standaard-lezer-in-windows-10.html Groetjes, Heidi

Reageer