Beantwoord

e press

  • 20 March 2020
  • 59 reacties
  • 1280 Bekeken

Beste,

Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem.

Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees.

Graag een oplossing hier voor. Dank u.

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 March 2020, 15:14

Bekijk origineel

59 reacties

Ziet er niet naar uit dat ik hier ga geholpen worden.

Mercie proximus.

zeker niet tijdens het weekend want hier komt van proximus zelf niemand langs pas maandag.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sonia 6381 sorry voor de late reactie, door gekende omstandigheden is het ook voor ons drukker dan normaal. Kun je in je profiel het login en wachtwoord invullen waarmee je de HLN-account hebt aangemaakt? Ik laat het dan graag verder voor je nakijken. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@sonia 6381 Het is mogelijk dat je eens opnieuw moet afmelden en inloggen. Groetjes, Antonella

Beste,

Heb ondertussen alles geprobeerd om HLN te activeren. Op de site staat succesvol ingelogd.  Koppelen met correct inloggegevens.  Niets helpt!

Bij wie moet ik verhaal halen ,HLN verwijst me naar proximus en proximus naar HLN.. Kan er iemand bevestigen dat ze HLN+ kunnen lezen.  Zou die graag is spreken . Maar zie hier niemand die verder geholpen is. Uitgelogd verwijdert,,opnieuw installeren ,niets helpt en toch ben ik succesvol inglogd en activatie  is correct. Hopelijk iemand een oplossing!Grtjes

 

 

Als ik inlog op de site van het laatste nieuws 

https://myaccount.hln.be/#/subscription

zie ik daar  Proximus abonnement staan 

en er onder je HLN abonnement 

bovenaan zie je abonnementen koppelen  mss moet je dit nog eerst doen.

Martin bedankt voor de tip, maar helaas. Heb de koppeling gedaan en kreeg bevestiging, in my proximus staat e press geactiveerd. Ik ben overal eens uitgelogd en terug ingelogd en kan nog steeds geen + artikelen lezen.

Reputatie 6
Badge +3

Proximus vraagt om wachtwoord?

Dat meen je toch niet...!!? 

Martin bedankt voor de tip, maar helaas. Heb de koppeling gedaan en kreeg bevestiging, in my proximus staat e press geactiveerd. Ik ben overal eens uitgelogd en terug ingelogd en kan nog steeds geen + artikelen lezen.

Als je probeert op je laptop en surft naar het HLN.be en daar inlogt kun je daar dan de + artikels lezen

Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account!

Maar lukt me niet om HLN+ te lezen.

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

Je abonnement is succesvol gekoppeld aan je account!

Maar lukt me niet om HLN+ te lezen.

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

 

HLN gebeld en zeggen dat proximus opnieuw moet activeren.,want abonnement zou stopgezet zijn. Heb niets stop gezet maar er is wel  degelijk een technisch probleem. 

grtjes

Is er al íemand geholpen met het HLN?  Gebeld HLN  en moet opnieuw geactiveerd worden bij proximus.  Technische dienst aan de lijn gehad en een half uur gewacht en hebben afgesloten zonder  bericht na te laten 😞Dus niet opgelost! Grtjes

 

ter info: maandag komt pas iemand van proximus hier terug langs op het forum.

Reputatie 6
Badge +2

Zo is het bij mij gelukt en lukt het nog altijd, niet voort vertellen. 

Via Proximus kreeg je een gratus krant en koos ik voor HLN waar ik  dan ook een abonnement kreeg met inloggegevens.  Ik installeerde toen ook app van HLN uit de Play Store van Google. Daar kon ik dus inloggen en alle artikels lezen, ook de + artikels. Toen ben ik overgeschakekd naar Le Soir. En kon ik dus daar inloggen en lezen. Maar mijn app van HLN werkt nog, ook voor de + 

Zeg het niet voort. 🤡😂🤡

Heb ondertussen wel een digitaal abonnement gekocht op de Morgen, ik heb eigenlijk te  weinig tijd om alles te lezen.

Reputatie 6
Badge +2

Ik postte mijn oplossing maar kreeg het bericht dat mijn bericht maar zou gepost worden na nazicht va Px. Dan spreek ik toch een beetje van censuur. Hoe doet Martin dat dan om dagelijks 98 berichten te plaatsen? 😀 En wanneer leest Px dat dan? Maandag?

Reputatie 6
Badge +2

Hier een tweede poging maar wat anders geformuleerd, misleiden van de vijand is dat!

1. Kregen een aanbod va px voor een gratis krant

2. Ik nam een abonnement op HLN, En kon daar inloggen

3. Installeerde de app van HLN uit de store van google en kon daar inloggen, kon dazr alles lezen ook de +

4. Veranderde HLN naar Le Soir en kan dat lezen

5. Terwijl de app van HLN blijft werken ook voor de +

6. Kocht ondertussen ook een digitaal abonnement van de Morgen, en heb nu eigenlijk te weinig tijd om alles te lezen. 

Gelukt?

Reputatie 6
Badge +2

De tweede poging kwam er omdat mijn eerst niet door ging, px ging dat eerst nalezen. Dat is censuur. Hoe doet Martin dat om 98 berichten te posten per dag.

Reputatie 6
Badge +2

Het is censuur of een softwarefout bij px. Maandag zullen we het weten.

Reputatie 6
Badge +2

Ik denk dat het gewoon een  softwarefout is van Px. Je zet een bericht op het forum. Dat gaat zonder problemen. Indien je het later nog bewerkt en wil opslaan krig je het berjcht dat Proximus dit zal posten zodra het bericht goedgekeurd is. En het reeds gep!aatste bericht is weg. Bij mij toch.

Reputatie 6
Badge +2

En hrt probleem heb ik nu niet!

Reputatie 6
Badge +3

@Cvanloon : Dat heeft soms te maken met een link naar een website dat je post dat de spam filter dit blokkeert. Ik heb hier ook last van. Soms hangt het ook af wanneer je verschillende modificaties kort achter elkaar uitvoert of kort na elkaar post. Wacht even. Ik heb daar ook een topic voor geopend : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734

ik heb het meestal al ik een smilye er in zet

Martin bedankt voor de tip, maar helaas. Heb de koppeling gedaan en kreeg bevestiging, in my proximus staat e press geactiveerd. Ik ben overal eens uitgelogd en terug ingelogd en kan nog steeds geen + artikelen lezen.

Als je probeert op je laptop en surft naar het HLN.be en daar inlogt kun je daar dan de + artikels lezen

Op de laptop op HLN.be kan ik alle + topics volledig lezen.

 Vriendelijke groet, Sonia

Reputatie 6
Badge +2

Er stond bij mij wel geen link in het bericht ook geen smiley. Gewoon een bericht geplaats , het efken !ater willen bewerken en opslaan. Gisteren had ik dat twee keren, de derde keer niet. Ik zal in het vervolg beter opletten voor schrijffouten dan .moet ik niet bewerken.

wel raar want ik doe dit heel frequent na het versturen dat ik een fout opmerk en dus direct weer moet corrigeren, maar dan heb ik geen probleem wel als ik een smiley invoer en dan wil corrigeren dan is heb ik prijs.

Reageer