Vraag

E-mails kunnen niet opgevraagd worden, webmail werkt ook niet

  • 22 January 2022
  • 4 reacties
  • 254 Bekeken

IK kan sinds een paar dagen geen mails meer ontvangen op mijn Iphone SE en opvragen via webmail lukt ook niet. Hier krijg ik een foutmelding dat er een onverwachte fout is opgetreden. De proximus mail app alsook de webmail laat zien dat er 12 ongelezen mails zijn maar die zij niet te vinden. Op mij Iphone heb ik de email account verwijderd en terug aangemaakt, daar komen nu sporadisch mails binnen van november 2021. Ik heb een vermoeden dat het probleem bij proximus zit en niet in mijn configuratie ?

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ?

Graag advies.

Kris


4 reacties

Was het maar waar dat je alleen bent, er zijn al tijd verscheidene problemen met Proximus mail en het is afwachten tot de leverancier het opgelost krijgt 

maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs en hopelijk met goed nieuws?

Dank je wel voor de feedback Martin. Dan zit er niets anders op dan te wachten vrees ik. Als ik het forum bekijk is dit precies een probleem dat regelmatig opduikt. Persoonlijk heb ik er nog nooit last van gehad. Het is eigenlijk begonnen dat ik mails binnen kreeg zonder afzender en zonder onderwerp. Ben benieuwd hoe snel dit opgelost gaat zijn. 

Kris, 
 

Klinkt zeer bekend in de oren. Ik had hetzelfde probleem sinds vorige week woensdag. Ook de weken ervoor kreeg ik al verschillende keren de boodschap dat ik mijn wachtwoord moest ingeven alvorens ik mijn mails kon raadplegen. Ik heb op mijn vaste pc, telefoon en ipad mijn account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd in de veronderstelling dat het aan mij lag. Maar dat was helemaal niet het geval. Dat werd me ook duidelijk toen ik via webmail mijn mails wou consulteren.Twee keer de klantendienst gebeld (zonder concrete oplossing en de eerste keer met de gebruikelijke tips: opnieuw opstarten, toestel afzetten,...) en twee keer de boodschap gekregen dat iemand van de technische dienst mij ging opbellen. Niemand gehoord tot woensdag iemand van de klantendienst me opbelde met de boodschap dat het aan de migratie ligt naar een nieuwe “omgeving” en dat het hopelijk vlug in orde ging komen! Sinds gisteren werkt alles weer normaal. Hopelijk blijft dit nu zo. Aangezien ik niet de enige ben vind ik het niet netjes dat men hierover geen boodschap online plaatst ipv de klant in het ongewisse te laten of de medewerkers van de klantendienst hierover deftig brieft (mocht dit wel het geval zijn: mijn excuses). Hopelijk lost men het euvel bij u vlugger op. Groeten Wim

Bedankt Wim, goed dat er nog klanten zijn die elkaar informeren, proximus mag inderdaad wel duidelijker zijn in hun communicatie. Ik heb ondertussen het probleem doorgestuurd via de proximus assistent, ben benieuwd of ik daar gehoor krijg. Anders vrees ik dat ik maandag voor de ganse dag aan de lijn hang met proximus.

Kris

Reageer